۰۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۹۴۳۴۰
مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ اوقاف:

حماسه 9 دی سینه به سینه برای نسل های آینده نقل شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف گفت:‌ لازم است صدا و سیمای جمهوری اسلامی با ساخت برنامه های مستند عظمت این روز را برای مردم تبیین کند؛ همچنین لازم است مبلغانی برای حکایت این واقعه تربیت شود و حماسه نهم دیماه سال 88 برای نسل های آینده سینه به سینه نقل شود.
سيد جلال رضوي مهر مدير کل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه



حجت الاسلام سید جلال رضوی، مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: حماسه نه دی یکی از برکات الهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است ، مردم عزیز ایران، در روز نهم دی ماه سال 88 در پی سخنان حکیمانه و پند آموز رهبر معظم انقلاب اسلامی، پا به عرصه گذاشته و ایمان، بصیرت و ولایت پذیری خود را به جهانیان نشان دادند.

وی با اشاره به فتنه سال 88 در ادامه افزود: دشمنان نظام اسلامی درصدد ایجاد تقابل میان نظام و مردم بودند، اما مردم ما با حضور میلیونی خود در صحنه همه برنامه ریزی های دشمنان را نقش بر آب کردند.

حجت الاسلام رضوی مهر اظهار داشت: واقعیت این است که هر گاه در ولایت مداری خود پافشاری کرده ایم سود کرده و هر گاه ولایت مداری ما کمرنگ شده است زیان دیده ایم.

وی خاطر نشان کرد: دشمان اسلام این بار با نشان گرفتن عمود خیمه نظام، یعنی شخص ولی فقیه و ولایت فقیه به میدان آمده بودند اما با امداد الهی، در روز 9 دی مردم با بیدار باش عمومی و بدون هماهنگی قبلی، با حضور خود در صحنه عشق، ایمان و ولایت مداری را در سراسر تهران متبلور کردند.

این استاد حوزه علمیه قم یادآور شد: شوراها و شهرداری های سراسر کشور با نام گذاری خیابان ها، میادین یا ساخت نماد، نام و یاد این روز بزرگ و ملی را در اذهان عمومی زنده نگاه دارند.

مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف کشور تأکید کرد: لازم است صدا و سیمای جمهوری اسلامی با ساخت برنامه های مستند عظمت این روز را برای مردم تبیین کند؛ همچنین لازم است مبلغانی برای حکایت این واقعه تربیت شود و حماسه نهم دیماه سال 88 برای نسل های آینده سینه به سینه نقل شود.

وی تصریح کرد: لازم است فجایع مزدوران داخلی دشمن و مظلوم نمایی آنان برای مردم نقل شود و یاد و خاطره شهدای عزیز بسیج مظلوم و نیروی انتظامی گرامی داشته شود و از همه ظرفیت های هنری برای این امر مهم استفاده شود.

حجت الاسلام رضوی بیان داشت: وظیفه مبلغان این است که در فضای غبار آلود فتنه، مردم را راهنمایی کرده و با بصیرت افزایی، به نفع اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره برداری کند.

وی در پایان گفت:‌ برپایی حلقه های بصیرت افزایی، در منازل، مساجد، اماکن عمومی، آموزشی و فرهنگی، نقش به سزایی در مقابله با جنگ نرم دشمنان خواهد داشت./919/ت302/ع

ارسال نظرات