۱۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۹۴۵۹۳
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

بهره گیری از فرهنگ عاشورا راه عبور از فتنه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر اهمیت معرفت و بصیرت در دوران فتنه و با بیان این‌که سیاست ما هرگز نباید از عاشورا جدا باشد، گفت: قدر و قیمت هرکس به میزان بصیرت و معرفت شخص است.
فتنه 88
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، امروز در جمع پایوران سپاه ناحیه مراغه با اشاره به رخدادهای عصر پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) و تشابه آن با حوادث و فتنه‌های سال گذشته کشور‌ اظهار داشت: آنچه در شناخت دوست از دشمن مؤثر است، معرفت و شناخت است.

وی با تأکید بر اهمیت معرفت و بصیرت در دوران فتنه و با بیان این‌که سیاست ما هرگز نباید از عاشورا جدا باشد، گفت: قدر و قیمت هرکس بستگی به میزان بصیرت و معرفت او دارد، دشمنان به دنبال فرصتی برای همدلی علیه نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام ولایی در ادامه افزود: همگان باید هوشیار باشند؛ فرق ضاله‌ای که بغض رسول الله و اهل بیت(ع) را در دل دارند، سعی دارند از غفلت حق طلبان و آزادی خواهان استفاده و همچون زمان غیبت حضرت موسی(ع) از گوساله سامری جهت به گمراهی کشانیدن مسلمانان استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان ارتباطات پنهان و آشکار اصلاح طلبان با آمریکا و دشمنان شرق و غرب نظام جهت براندازی انقلاب اسلامی پرداخت و فتنه‌گران را سامری مذهب معرفی کرد و گفت: آنان می‌خواهند با ایجاد اختلاف و تفرقه‌اندازی بین مراجع عظام و رهبری پایه‌های انقلاب را سست کنند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: مخالفان نظام باید بدانند مرجعیت شیعه از ولایت جدا نیست و طرفداران حق طرفداران و منتظران امام زمان(عج) هستند و طرفداران باطل و فرقه ضاله، منافقان هستند.

حجت الاسلام ولایی اظهار داشت: بزرگ‌ترین چالش غرب و آمریکا نظام اسلام شیعی است و غرب می خواهد مقبولیت را جایگزین مشروعیت کند و رمز پیروزی که همانا تبعیت از ولایت فقیه است را از ما بگیرد.

وی در پایان با اشاره به حضور حماسی مردم در تجمع 9 دی امسال ادامه داد: مردم انقلابی و ولایت‌مدار ایران اسلامی باحضور باشکوه در 9 دی سال 88، قدرشناسی خود را نسبت به انقلاب و ولایت نشان داده و چشم فتنه گران را کور کردند./935/پ202/س

ارسال نظرات