۱۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۹۴۶۰۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

اوج بصیرت و حضور در صحنه ملت ایران اسلامی چشم فتنه را کور کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، حماسه نهم دی را نماد بصیرت و وحدت ملت ایران دانست و گفت: اوج بصیرت و حضور در صحنه ملت ولایتمدار ایران اسلامی چشم فتنه را کور کرد.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان
حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گرگان، گفت: حماسه نهم دی ماه ملت ایران با همه تحلیل‌ها و بررسی‌ها یک نکته مهم داشت و نشان داد مردم فهیم ایران همچنان زنده و بیدار پشت سر ولی فقیه خود در صحنه حضور دارد و دست از آرمان هایش بر نخواهد داشت.

وی افزود: جریان نفاق که 31 سال برای هتک حرمت شعائر انقلاب اسلامی لحظه‌شماری می‌کرد تلاش برای هدف قرار دادن پایه‌های نظام اسلامی بود که اوج بصیرت و حضور در صحنه ملت ولایتمدار ایران اسلامی، چشم فتنه را کور کرد.

حجت الاسلام ولی نژاد ادامه داد: بزرگداشت این روز تاریخی و حماسه فراموش نشدنی به عنوان نماد بصیرت و وحدت موجبات تقویت بیش از پیش این فرهنگ در جامعه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، با بیان این که دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت، تاکید کرد: باید با بصیرت و درک حوادث و اتفاقات و حضوری مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری راه را همچون گذشته گم نکنیم تا کشتی نجات ملتها را با گذر از طوفان ها و موجهای خطرناک به ناخدای اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم بسپاریم.

وی با تأکید براین که ملت بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی هیچ گاه اجازه تعرض دشمنان به مقدسات دینی آنها را نخواهند داد، گفت: این مردم همیشه در صحنه بیش از سال است که در برابر هجمه های مختلف دشمنان ایستادگی کردند.

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که ملت ایران اسلامی همواره خود را تابع محض ولی فقیه زمان می دانند، ادامه داد: ملت مداری ملت ایران دشمنان را عصبانی کرده است./950/پ202/الف
ارسال نظرات