۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۹۴۶۵۷
مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان:

ولایت مداری و بصیرت تنها راه عبور از فتنه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان این که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از بصیرت و هوشیاری نسل جوان کشور در هراس هستند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل همه توطئه های نرم دشمن امروز به طرف جوانان هدایت می شود.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، غلامرضا منتظری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، امروز در گفتمان دینی که با موضوع جوان، بصیرت و جنگ نرم در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، گفت: رسالت جوانان همچون رسالت امام سحاد (ع) پیام رسانی است، اگر امام سجاد نبود ابعاد عظمت شکوه جمال و کمال کربلا برای بشریت درک نمی شد.

وی با بیان این که جوان باید برای مخاطب خود پیام رسان و کاربردی باشد، افزود: پیام ارزش های دینی انقلاب، هشت سال جنگ بر شانه های جوانان سنگینی می کند اندیشه پویا تفکر ژرف پیام نیک بختی را به هم سن و سال های خود منتقل کنید.

منتظری، بصیرت و هوشمندی جوان را بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: جوان با بصیرت قلمرو نگاهش ژرف و دقیق و فراتر از دیگران بوده و دیده بانی است که بر فراز قله بلند دیده بانی ایستاده و مراقب حمله دشمن است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان این که دشمن از اسلام شمشیر، خون و آتش یاد می کند، خاطرنشان کرد: دشمن حوزه مرجعیت را مورد هدف قرار داده و در تلاش است تا پیام نهضت حسینی عاشورا و ولایت فقیه را تضعیف کند.

وی، راه عزت و سربلندی جوان از جنگ نرم  و عبور از فتنه ها را بصیرت، بینش و اطاعت از ولایت فقیه عنوان کرد و ادامه داد: امروز نسل جوان ایران اسلامی در خط مقدم مقابله با توطئه های نظام سلطه قرار دارند.

منتظری با بیان این که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از بصیرت و هوشیاری نسل جوان کشور در هراس هستند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل همه توطئه های نرم دشمن امروز به طرف جوانان هدایت می شود./950/پ202/الف
ارسال نظرات