۱۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۹۴۶۷۰
امام جمعه قم:

رحمت الهی براساس نیت‌ مردم نازل می‌شود

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) بر تقویت بخش فرهنگی و استفاده از موقوفات و دارایی‌های حضرت معصومه‌(س) تأکید کرد و افزود: مراقبت از اموال و املاک حضرت معصومه(س) بر اموال و املاک شخصی خودمان ارجح است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد سعيدي امام جمعه قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدسعیدی، امام جمعه قم، صبح امروز در دیدار امام جمعه، بخشدار و جمعی از معتمدین بخش جعفریه با بیان این‌که ائمه اطهار(ع) ولی نعمت و واصله بین خدا و مردم هستند، گفت: هرکس باید به حضور حضرت فاطمه معصومه‌(س) در قم با دید فرصت نگاه کند.

وی با اشاره به سپری شدن فرصت‌ها بر استفاده بهینه از آن تأکید کرد و افزود: اگر با هدف استفاده از فرصت‌هایی که خداوند در اختیار ما گذاشته، نیت‌هایمان شکل گیرد، آن موقع است که رحمت‌های الهی نازل می‌شود.

امام جمعه قم در ادامه به سفر خود به بخش‌های مختلف استان قم در آینده‌ اشاره کرد و گفت: نخستین روزی که در آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) مستقر شدم، تذکر دادم که یکی از انتظارات مقام معظم رهبری، استفاده از امکانات آستانه در راه اهداف حضرت معصومه‌(س) است.

تولیت آستانه حضرت معصومه‌(س) بر تقویت بخش فرهنگی و استفاده از موقوفات و دارایی‌های حضرت معصومه‌(س) تأکید کرد و با اشاره به املاک و موقوفات حضرت معصومه‌(س) اظهار داشت: مراقبت از اموال و املاک حضرت معصومه(س) بر اموال و املاک شخصی خودمان، ارجح است.

وی با بیان این‌که لازم است مصلحت حضرت معصومه(س) و مصلحت افرادی که در امر موقوفات دخیل هستند را در نظر گرفت، خواستار رعایت انصاف در این زمینه شد و افزود: بهترین متولیان موقوفه خود مردم هستند، باید به آنها بها و فرصت داده شود تا مشکلات این بخش به راحتی برطرف شود. /920/پ202/ع

ارسال نظرات