۱۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۹۴۸۳۲

بازدید سرپرست حوزه علمیه استان البرز از اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس این استان

خبرگزاری ـ سرپرست حوزه‌ علمیه استان البرز در بازدید از بخش‌های مختلف اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس‌ البرز، از نزدیک در جریان فعالیت‌های این اداره کل قرار گرفت.
دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس‌ البرز، ‌حجت الاسلام سید کاظم مدرسی سرپرست حوزه‌های علمیه استان البرز طی دیداری صمیمی و بازدید از قسمت های مختلف اداره کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس از نزدیک با فعالیت های این اداره کل آشنا گردید.

بر اساس این گزارش در ابتدای این دیدار نادر ادیبی مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز ضمن عرض خیرمقدم، گزارشی از مأموریت ها و فعالیت های اداره کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس ارائه کرد.

در ادامه حجت الاسلام سید کاظم مدرسی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مسئولین و کارکنان اداره کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس سخنانی در خصوص اهمیت حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس در حال حاضر بیان نمودند و گفت: در ایام ماه محرم با اینکه 1400 سال از واقعه عاشورا می گذرد این ایام هر ساله پرشکوه تر از سال قبل برگزار می گردد و این نشان از نقش حافظین و منتقل کنندگان این فرهنگ به نسل های بعدی دارد و به قول معروف کربلا در کربلا می ماند اگر زینب(س) نبود، پس ما نیز به تأسی از این فرهنگ غنی می بایست رشادتها و جانبازی های بهترین فرزندان این ملت بزرگ و اسلامی را در هشت سال دفاع مقدس به نسلهای بعدی منتقل نمائیم و باید باور کنیم که علاج خیلی از مشکلات فعلی جامعه ما گسترش و همگانی کردن فرهنگ ایثار و شهادت می باشد.

در ادامه این دیدار ایشان از معاونت های مختلف اداره کل بازدید نمودند و در هر قسمت مسئولین به شرح فعالیتها و اقدامات گذشته و برنامه های در دست اقدام پرداختند.

گفتنی است در پایان این دیدار مقرر شد، مقدمات ارائه دروس دفاع مقدس در حوزه‌های علمیه استان البرز پیگیری و فراهم شود./918/د102/س

ارسال نظرات