۱۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۹۴۸۳۳

طراحی پوسترهای یادمانی عملیات کربلای 5

خبرگزاری رسا ـ پوسترهای یادمانی عملیات غرور آفرین کربلای 5 از سوی معاونت تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز طراحی شد.
دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس‌ البرز، پوستر های یادمانی عملیات غرور آفرین کربلای 5 توسط معاونت تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز طراحی گردید.

سرهنگ پاسدار داود پوریان معاون تبلیغات این اداره کل گفت: برابر توافقات بعمل آمده با شهرداری کرج مقرر گردید در مناسبتهای مرتبط با دوران دفاع مقدس، تبلیغات میدانی و شهری ، طرح ها، تصاویر زیبا و تأثیر گذار جهت استفاده شهروندان در معابر پر تردد با نظارت فنی کارشناسان این معاونت انجام گیرد ،

از ابتدای سال تا کنون در 17 مناسبت مرتبط با دفاع مقدس همکاری مناسبی بین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج صورت گرفته و نماهنگ های عملیات های بزرگ دوران دفاع مقدس از تلویزیون های تبلیغاتی شهری پخش گردیده است.

پوریان در خاتمه ابراز امیدواری کرد با گسترش این همکاری ها زمینه فراگیر شدن فرهنگ غنی مقاومت و ایثاردر جامعه ایجاد گردد.

بازدید معاون تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس‌ از اداره کل حفظ و نشر استان البرز

معاون تبلیغات و روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و هیئت همراه طی بازدیدی از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز در جریان آخرین دستاوردها و فعالیت های تبلیغی اداره کل قرار گرفتند.

در ابتدای این دیدار نادر ادیبی، مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز ضمن ارائه گزارشی، مختصری از فعالیت های فرهنگی و تبلیغی و اطلاع رسانی اداره کل را در استان البرز به اطلاع حاضرین رساند و در ادامه سردار غیاثی راد به اتفاق هیئت همراه از قسمت های مختلف اداره کل بازدید نمودند و در جریان آخرین فعالیت های این معاونت ها قرار گرفتند.

سردار غیاثی راد در جمع مسئولین و کارکنان اداره کل ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و اقدامات انجام گرفته طی سخنانی گفتند: رسالت تبلیغات و روابط عمومی در حال حاضر بسیار سنگین می باشد و در حال حاضر تهدید دشمنان نظام به صورت نرم و ناتوی فرهنگی درآمده و ما می بایست خاکریزهای اعتقادی و فرهنگی مستحکمی در مقابل این یورش و شبیخون ناجوانمردانه بنا کنیم و در هر فرصتی از حالت پدافندی به حالت آفندی تغییر موضع دهیم و منتظر دشمن نباشیم و در بخش فرهنگی و تبلیغی می بایست میدان دار این رزم باشیم. غیاثی راد در ادامه افزود : در حال حاضر مسلسل ها و گلوله های دشمن تبدیل به رسانه های ماهواره ای و شنیداری و دیداری و اینترنتی شده اند و اگر در زمان جنگ فقط رزمندگان در خطر اصابت بودند در حال حاضر تمامی اعضاء جامعه و خانواده ها درگیر جنگ فرهنگی می باشند و احتمال خطر در خانه های همه ما وجود دارد و می بایست خیلی حساب شده و برنامه ریزی شده به مصاف دشمنان برویم./118/د102/س
ارسال نظرات