۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۹۵۱۴۶
عصر امروز؛

نمایشگاه کتاب خوزستان با حضور آیت الله موسوی جزایری افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه کتاب خوزستان، عصر امروز با حضور آیت الله جزایری و معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اهواز افتتاح شد.
آيين افتتاحيه نمايشگاه کتاب خوزستان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نمایشگاه کتاب خوزستان، با حضور آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و بهمن دری، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اهواز افتتاح شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در سخنانی به بیان اهمیت کتاب و جایگاه آن در بین آحاد جامعه پرداخت و اظهار داشت: مسؤولان و کارشناسان عرصه های دینی وظیفه دارند با ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در جامعه، سطح علمی و آگاهی مردم را افزایش دهند.

در این آیین، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که امسال بیش از 46 هزار نسخه کتاب به چاپ رسیده است، خاطر نشان کرد: این آمار تا پایان سال به بیش از هفتاد هزار نسخه کتاب خواهد رسید که این مسأله سبب شده اکنون رتبه دهم بین کشورهای جهان را کسب کنیم.

گفتنی است، در این نمایشگاه که به مدت هفت روز از هجدهم تا بیست و چهارم دی ماه برگزار خواهد شد کتاب ها با تخفیف بیست درصد عرضه می شوند؛ همچنین بیش از پانصد ناشر داخلی و خارجی در نمایشگاه کتاب خوزستان حضور دارند./945/پ203/ع

ارسال نظرات