۲۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۹۵۳۲۵
تولیت آستان کریمه اهل بیت:

رسانه ها جایگاه و موقعیت ویژه شهر قم را تبیین کنند

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع)، نقش رسانه ها را در تبیین موقعیت و جایگاه ویژه شهر قم حساس و ممتاز توصیف کرد و از اصحاب رسانه خواست به این امر اهتمام داشته باشند.
2/ حجت الاسلام والمسلمين محمد سعيدي امام جمعه قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س)، روز دوشنبه در دیدار مدیرکل و جمعی از دست اندرکاران صداوسیمای مرکز قم با اشاره به شاخصه ها و ویژگی های بارز حضرت معصومه(س)، بر ضررورت معرفی و تبیین شخصیت این بانوی کریمه به عنوان یک زن نمونه و اسوه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه صدا و سیما باید برای برجسته سازی و معرفی حضرت فاطمه معصومه(س) تلاش کند، خاطرنشان کرد: باید به نحوی این بانوی کریمه معرفی شود که ابعاد مختلف شخصیتی ایشان تبیین گردد.

تولیت آستان حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: اگر فعالیت های مناسبی در این زمینه صورت گیرد، این امر دارای ارزش معنوی فراوان است و انجام فعالیت های هنری نیز می تواند در تبیین و معرفی شخصیت این بانوی کریمه مؤثر باشد؛ متاسفانه جای تبلیغ این امر در صداو سیما خالی است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به موقعیت و جایگاه ممتاز و برجسته شهر قم، نقش رسانه ها به ویژه صدا و سیمای مرکز قم را در تبیین جایگاه این شهر مهم ارزیابی کرد و گفت: صدا و سیمای قم باید ویژه خود شهر باشد، زیرا این شهر حرم اهل بیت(ع) است.

تولیت آستانه کریمه اهل بیت(ع) تاکید کرد: باید از قم فرهنگ اصیل و ایده آل به دنیا ابلاغ شود و در این راستا نقش رسانه ها بسیار برجسته و حساس است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، با بیان ویژگی ها و حساسیت کار در رسانه، توصیه هایی به مسؤولان صدا و سیمای مرکز قم ارائه کرد و بیان داشت: در کار خبری و رسانه ای خود به جایگاه شهر قم توجه داشته باشید.

گفتنی است در ابتدای این دیدار، بهرام محمدی نیا، مدیرکل صداوسیمای قم نیز گزارشی از فعالیت های این سازمان ارائه کرد. /924/پ202/ع

ارسال نظرات