۲۴ دی ۱۳۸۹ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۹۵۶۹۴
حسین الله کرم:

دنیا طلبی مهم ترین مانع در افزایش بصیرت است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی نیروهای حزب الله کشور افزایش بصیرت را مهم ترین نیاز جامعه دانست و گفت: دنیا طلبی عامل اصلی در افزایش بصیرت است.
دنیا طلبی مهم ترین مانع در افزایش بصیرت است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حسین الله کرم، رییس شورای هماهنگی نیروهای حزب الله کشور پنج شنبه شب در پنجاه و پنجمین یاواره شهید نواب صفوی و شهدای پایگاه شهید نواب در مسجد امام علی (ع) بهشهر، اظهار داشت: عدم بصیرت در دوران امام علی (ع) و عاشورا موجب شد که جنگ جمل، صفین، خوارج و در نهایت شهادت امام علی (ع) و در کربلا، عاشورا اتفاق بیفتد.

وی افزود: اکنون با توجه به برنامه ها و ترفندهای مختلاف دشمنان، باید تعقل برگرفته از اندیشه تعالی انبیاء و رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گیرد تا این مسائل دوباره تکرار نشود.

الله کرم بیان داشت: اکنون در جریان فتنه، عده ای با هویت های معلوم در واقع در پی سوء استفاده از برخی جایگاه ها هستند که باید این مسائل مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و بیشتر دقت شود.

وی تصریح کرد: امروز بصیرت، تعهد و حضور به موقع از ضرورت های لازم در جامعه است، تا انقلاب و جایگاه8 ولایت را از گزند حوادث در امان نگه داریم.

این فعال سیاسی اضافه کرد: متأسفانه در دوران اولیه انقلاب و با پیروزی انقلاب بازرگان به امام راحل تحمیل شد و وی با برقراری ارتباط با آمریکا و مسائل دیگر، نتوانست برای انقلاب ما، بماند.

الله کرم افزود: با آمدن بنی صدر نیز فتنه های مختلف آغاز شد و در این برهه از زمان نیز انقلاب دستخوش تحولات عظیمی شد.

وی بیان داشت: متأسفانه در آن دوران افرادی که در کنار امام راحل بودند نیز یا نخواستند و یا نمی دانستند که باید از نکات منفی تاریخ عبرت گرفت و نگذارند که این مسائل تکرار شود.

این فعال سیاسی، تصریح کرد: بحث مهم امروز جامعه ما افزایش بصیرت در جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد و در همه مسائل این مسئله مرد توجه باشد.

الله کرم، یادآور شد: آنچه دشمن امروز ما در پی آن است جدایی از ولایت و بی هدفی در جامعه است که باید با بسیج همگانی خنثی شود.

وی خاطر نشان کرد: امروز افزایش بصیرت و احساس تعهد کردن از جمله مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد تا از دستخوش حوادثی همچون فتنه سال 88 و مسائل این چنینی در امان باشیم.

رییس شورای هماهنگی نیروهای حزب الله کشور، با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم قم، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند: موفقیت ما در امتحان الهی و جریان فتنه براساس سه عامل بصیرت و تشخیص به موقع مردم، احساس مسؤولیت و تعهد و حضور به موقع در صحنه، بوده است.

وی تاکید کرد: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، هرگاه این سه عامل بکار گرفته شود، در مقابل هر فتنه و گزندی پیروز خواهیم بود و اگر بر خلاف آن باشد، وضعیتی که برای امام علی(ع) در کوفه و امام حسین(ع) در کربلا بوجود آمد، دامن گیر ما نیز خواهد شد.

الله کرم ، با اشاره به شهادت نواب صفوی و زندگی این بزرگوار نیز گفت: شهید نواب به ما آموخت که نباید به نیروها و جریان به اصطلاح ملی گرایی و غرب گرا، اعتماد کرد و این مسأله باید در همه زندگی ما جاری و ساری باشد.

وی ادامه داد: آنچه نواب به ما آموخت، برخورد با مفسد فی الارض بر مبنای بازدارندگی بوده است که این اصل هم اکنون نیز در جامعه عملیاتی است و نواب بهترین الگو و نمونه در این رابطه بوده است./950/پ202/الف
ارسال نظرات