۲۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۹۵۹۵۳
در آستانه اربعین حسینی؛

سازمان اوقاف 2500 مبلغ به سراسر کشور اعزام می کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف گفت: 1500 نفر از مبلغان اعزامی در آستانه اربعین حسینی و دهه آخر صفر به صورت متمرکز از قم و هزار مبلغ دیگر نیز به صورت غیر متمرکز از ادارات کل اوقاف استان‌ها اعزام می شوند.
حجت الاسلام سيد جلال رضوي مهر، مدير كل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه


حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، در نشست خبری با حضور خبرنگاران گفت: در آستانه اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر، 2500 مبلغ از سوی این اداره کل به سراسر کشور اعزام می شود.

وی با اشاره به این که این مبلغان به مناطق محروم کشور اعزام می شوند افزود: حضور این مبلغان در مناطق کم جمعیت و محروم و بقاع متبرکه امامزادگان زمینه گسترش فعالیت های دینی و فرهنگی را در این مناطق فراهم می کند.

حجت الاسلام رضوی مهر اظهار داشت: مبلغان اعزامی از سوی سازمان اوقاف پیش از اعزام با شرکت در دوره ها و کارگاه های آموزشی با مخاطب شناسی، روانشناسی و جغرافیای تبلیغی منطقه تبلیغی آشنا می شوند.

وی خاطر نشان کرد: 1500 نفر از مبلغان اعزامی در آستانه اربعین حسینی و دهه آخر صفر به صورت متمرکز از قم و هزار مبلغ دیگر نیز به صورت غیر متمرکز از ادارات کل اوقاف استان ها اعزام می شوند.

حجت الاسلام رضوی مهر با بیان این که مبلغان در قالب سی کاروان به سراسر کشور اعزام می شوند، یادآور شد: استان های فارس، لرستان و کرمانشاه بیشترین فعالیت تبلیغی را در سال جاری داشته اند و استان قم کمترین فعالیت تبلیغی و اعزام مبلغ را داشته است.

وی با بیان این که بسته های فرهنگی ویژه مخاطبان جوان و نوجوان در اختیار مبلغان قرار می گیرد، تأکید کرد: تبلیغ دین و ارشاد جوانان به سوی مفاهیم دینی از نکاتی است که لازم است مبلغان در تبلیغ خود به آن توجه کنند.

حجت الاسلام رضوی مهر در پایان گفت: در جلسات مستمری که با مدیران، معاونان و روابط عمومی کاروان‌های تبلیغی داشته‌ایم مباحثی همچون دشمن شناسی، آگاهی به مقتضیات زمان و بصیرت از سوی اساتید مربوطه مطرح شده است./919/پ202/ع

ارسال نظرات