۲۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۹۵۹۸۵
با حضور قاریان بین المللی؛

کرسی ملی تلاوت قرآن کریم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: امشب با حضور قاریان بین المللی و کشوری، کرسی نهایی و ملی تلاوت قرآن کریم در ارومیه برگزار می‌شود.
کرسی ملی تلاوت قرآن کریم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
حجت الاسلام روح الله بیگی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه افزود: امشب بعد از نماز مغرب و عشا و با حضور قاری بین االمللی استاد محمد حسین سعیدیان و قاریان برجسته کشور و استان کرسی نهایی و ملی تلاوت قرآن کریم در ارومیه برگزار می شود.

وی گفت: این مراسم معنوی با حضور فعالان، قاریان، حافظان قرآنی، مسؤولان فرهنگی و مردم متدین و مؤمن استان به میزبانی مسجد نرگس خاتون ارومیه برگزار می شود.

حجت الاسلام بیگی اضافه کرد: استاد سیدمحمد حسین سعیدیان، جاج وحید وکیلی و رضا محمد پور و جمعی از قاریان برجسته آذربایجان غربی امشب در این مراسم معنوی به قرائت قرآن خواهند پرداخت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اعلام اینکه کرسی ملی تلاوت قرآن کریم به صورت مستقیم از رادیو قرآن و معارف جمهوری اسلامی ایران پخش می شود، اظهار کرد: همچنین این مراسم توسط سیمای قرآن و شبکه استانی آذربایجان غربی پوشش داده می شود.

وی با یادآوری برگزاری نخستین کرسی تلاوت قرآن در آذربایجان غربی در تیرماه سال جاری گفت: با توجه به اجرای شایسته قاری بین المللی استاد حاج محمد شاکرنژاد و استقبال گسترده و در خور شان مردم استان از این کرسی در مسجد قبا ی ارومیه، برگزاری کرسی نهایی و ملی قران کریم نیز به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان غربی محول شد.

حجت الاسلام بیگی از برگزاری مسابقات و برنامه های مختلف قرآنی و فرهنگی در حاشیه کرسی نهایی و ملی تلاوت قرآن کریم در مسجد نرگس خاتون ارومیه خبر داد.

گفتنی است، همزمان با کرسی نهایی و ملی تلاوت قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی و کشوری در ارومیه، سی و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم نیز برگزار خواهد شد./936/پ202/س

ارسال نظرات