۳۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۹۶۱۰۵
آیت الله طبرسی:

اجرای مناسب قانون زمینه ساز برقراری عدالت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران، اجرای مناسب قانون را زمینه ساز برقراری عدالت در کشور دانست و بیان داشت: خوشبختانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول سی سال گذشته در این بخش بسیار خوب عمل کرده است.
آيت الله نور الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار رییس سازمان بازرسی کل کشور در ساری، اجرای مناسب عدالت در کشور را نیازمند نظارت مناسب بر امور دانست و گفت: زمانی که نظارت سرلوحه برنامه های مدیران قرار گیرد عدالت در سطوح مختلف کشور اجرایی خواهد شد.

وی به نقش سازمان بازرسی کشور در اجرای صحیح عدالت در کشور اشاره کرد و افزود: نظارت دقیق و با برنامه این سازمان می تواند در اجرای مناسب عدالت در کشور کمک کند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که حریم قانون باید با اجرا و نظارت کامل بر قانون حفظ و حراست شود، تصریح کرد: اجرای صحیح قانون در سطوح مختلف کشور باید به طور جدی دنبال شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مراحل رسیدگی پرونده هایی که سازمان بازرسی کشور در اختیار قوه قضائیه قرار می دهد باید با سرعت پیگیری شود، خاطرنشان کرد: این سازمان باید به منظور تسریع در رسیدگی به پرونده های خود قاضی مستقل داشته باشد.

آیت الله طبرسی، اجرای مناسب قانون را زمینه ساز برقراری عدالت در کشور دانست و بیان داشت: خوشبختانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول سی سال گذشته در این بخش بسیار خوب عمل کرده است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور نیز در ادامه این دیدار، به بخشی از مهم ترین وظایف این سازمان اشاره کرد و گفت: سازمان بازرسی کل کشور در طول سال های اخیر اقدامات گسترده ای را در حوزه نظارتی در سطح کشور انجام داده شود.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، رییس سازمان بازرسی کل کشور همچنین از اعزام بازرسان این سازمان به استان های مختلف خبر داد و افزود: این بازرسان آزاد به منظور ارتباط و تعامل بیشتر با مردم به استان ها اعزام خواهند شد./950/پ202/الف
ارسال نظرات