۰۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۹۶۱۶۸
امام جمعه نور:

تحریم های سی ساله دشمنان تاثیری بر اراده ملت ایران نداشت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور با بیان این که تحریم های دشمنان نظام تأثیری بر اراده ملت ایران نداشت، گفت: دشمنان نظام اسلامی فکر می کردند می توانند با تحریم می توانند مانع از پیشرفت این نظام الهی شوند.
امام جمعه نور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام سیدحسین امیری، امام جمعه نور، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان، با بیان این که تحریم های دشمنان نظام تأثیری بر اراده ملت ایران نداشت، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فکر می کردند می توانند با تحریم می توانند مانع از پیشرفت این نظام الهی شوند.

وی اشاره به این که تحریم های سلطه گران خارجی از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد، افزود: امروز با گذشت بیش از سی سال از آن پیروزی شکوهمند آن تحریم ها هر روز نیز بیشتر می شود، این در حالی این است که عزت و عظمت ملت ایران در عرصه های بین المللی نیز هر روز افزایش می یابد.

امام جمعه نور با بیان این که دشمنان در طول سی سال گذشته از هر روزنه ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کردند، بیان داشت: آنها زمانی که توانایی مقابله با ایران را ندارند دست به ترور دشمنان هسته ای زندند.

خطیب جمعه نور همچنین به طرح هدفمندسازی یارانه ها اشاره کرد و افزود: طرح هدفمندی یارانه ها یکی از سخت ترین برنامه های مهم بود امام علیرغم تحریم های موجود، ملت ایران توانست با شروع طرح هدفمندی یارانه ها اقتدار خود را به رخ جهانیان بکشانند.

امام جمعه نور اظهارداشت: خوشبختانه با اجرای خوب و مناسب طرح هدفمندی یارانه ها موجب یأس دشمنان نظام و جهانیان شد.

وی، طرح هدفمندسازی یارانه ها را به عنوان بزرگترین جراحی اقتصادی کشور برشمرد و تاکید کرد: بنای دولت بر این است که در اجرای این طرح مهم اقتصادی مشکلات احتمالی موجود را حل و فصل کند.

حجت الاسلام امیری در بخش دیگری از سخنان خود به درپیش بودن حماسه عظیم مردم آمل در ششم بهمن سال 60 اشاره کرد و گفت: مردم حماسه ساز آمل در این روز در راه تثبیت انقلاب اسلامی ایران به شهادت رسیدند./950/پ202/الف
ارسال نظرات