۰۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۹۶۴۲۸
آیت الله نوری همدانی:

نیروهای نظامی و انتظامی سبب دلگرمی ملت ایران هستند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: مردم ایران اسلامی قدردان جانفشانی‌های نیروهای نظامی و انتظامی در پاسداری از کیان و ارزش‌های کشور اسلامی ایران هستند که این مسأله ستودنی و حائز اهمیت است.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ظهر امروز در دیدار خصوصی با فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به نقش نیروهای نظامی و انتظامی در دفاع از کیان اسلامی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی قدر و منزلت نیروهای انتظامی و نظامی را خوب می دانند و در همه حال یار و پشتیبان آنها هستند.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی افزود: مردم ایران اسلامی در دوران 8 سال دفاع مقدس با ایثارگری، جانبازی و تقدیم هزاران شهدا اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست مزدوران و مستکبران بیافتد.

حضرت آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: امروز نیز نیروهای نظامی و انتظامی کشور با فرماندهی کل قوا و دست یابی به سیستم‌های جدید و بومی در برابر هر گونه تهدید نظامی علیه کشورمان ایستاده و همه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

وحید جلال‌زاده، استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار با اشاره به آمادگی کامل نیروهای نظامی و انتظامی استان در انجام ماموریت های محوله بیان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی استان آماده جانفشانی در برابر هر گونه تجاوز دشمن به خاک ایران اسلامی هستند.

در این جلسه فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی آذربایجان غربی گزارشی از آمادگی نیروهای استان در دفاع از مرزهای ایران اسلامی در این منطقه ارائه کردند./936/پ202/س
ارسال نظرات