۰۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۹۶۷۴۹
مسؤول کانون‌های مساجد مازندران:

مساجد در احیای روحیه استکبار ستیزی نقش مهمی بر عهده دارند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران مساجد در احیای روحیه استکبار ستیزی نقش بسیار مهمی را بر عهده دارند و با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، جرأت و اعتماد به نفس مردم در مقابله با ابرقدرت‌ها افزایش یافت.
کانون هاي مساجد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، محمد فوقی، مسؤول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مازندران، روز گذشته در جمع مربیان و متربیان طرح اعتقادی، فرهنگی چهره به چهره شهرستان قائمشهر گفت: مساجد در احیای روحیه استکبار ستیزی نقش بسیار مهمی را بر عهده دارند و با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، جرأت و اعتماد به نفس مردم در مقابله با ابرقدرت ها افزایش یافت.

وی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی، حرکت های مردمی و اسلامی در سراسر جهان شکل گرفت و قیام مردم تونس، یمن و مصر نیز نشأت گرفته از تفکر ظلم ستیزی مردم ایران است.

فوقی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ایران موجب شد که آگاهی و بیداری گسترده‌ای در بین مردم مسلمان محروم و مستضعف جهان پدیدار شود تا شجاعت لازم را برای مبارزه به دست آورند که مساجد، ائمه جماعات و کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز در احیای این روحیه استکبار ستیزی نقش داشتند.

مسؤول کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران اذعان داشت: درگیری با دشمن صهیونیستی در فلسطین و جنبش شیعیان لبنان و خیزش اسلام خواهی مرم مصر و قیام مردم تونس با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران، جانی تازه گرفت و آنها با اعتماد به نفس فراینده دریافتند که استقلال و عزت مسلمانان در مقابله با ظلم و ستم است.

وی تصریح کرد: قدرت‌های استکباری و نیز حکام و سران کشورهای وابسته به آنان، همیشه از راه‌های مختلف تلاش می کنند مردم نسبت به مسائل اسلام، استقلال ملی و دستیابی به عزت در جهل و نا آگاهی بمانند تا به صورت ریشه ای از تشکیل و رشد نهضت‌های اسلامی جلوگیری شود.

فوقی ابراز داشت: انقلاب اسلامی، طراحی راهی جدید برای مبارزه با ظلم در سطح جهانی بوده است و مردم مسلمان ایران تنها با سلاح ایمان، اعتقاد، اتحاد، امید به پیروزی و رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) توانستند به عنوان سمبل و نماد مقاومت در مقابل نظام سلطه معرفی شوند.

وی تصریح کرد: مساجد، مؤثرترین رسانه تبلیغی حضرت امام خمینی(ره) در دوران انقلاب و دفاع مقدس بوده و هم اکنون با توجه به ناتوی فرهنگی استکبار جهانی، مساجد بهترین مکان برای مقابله با جنگ نرم نظام سلطه هستند و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در این عرصه پیشتاز هستند./950/پ202/س
ارسال نظرات