۱۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۹۶۹۵۴
از سوی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات؛

فراخوان آثار مبلغان برتر در عرصه پاسخگویی اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ فراخوان شرکت مبلغان فعال عرصه پاسخگویی در نخستین طرح «شناسایی و تقدیر از مبلغان برتر در عرصه پاسخگویی به شبهات دینی» اعلام شد.
فراخوان آثار مبلغان برتر


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات، با همکاری مراکز فعال در امر تبلیغ، از روحانیون و مبلغان فعال در عرصه پاسخگویی برای شرکت در نخستین دوره طرح «شناسایی و تقدیر از مبلغان برتر در عرصه پاسخگویی به شبهات دینی» دعوت می کند.

بر اساس این گزارش، روحانیون و مبلغان دینی که در ایام تبلیغ اقدام به برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با هدف پاسخگویی به شبهات دینی کرده اند، می توانند گزارشی از جلسات پرسش و پاسخ خود را به صورت فایل تصویری، صوتی و یا متنی جهت ارزیابی ارائه کنند.

تقدیر و اهداء جوایز به برگزارکنندگان برتر جلسات پاسخگویی برتر در نشستی با حضور علما و یکی از مراجع تقلید، استفاده مستمر از پاسخگویان برتر در سطح ملی و بین المللی و امتیاز عضویت در کارگروه های پاسخ گویی تخصصی به شبهات دینی بخشی از امتیازات شرکت در این فراخوان است.

علاقه مندان به شرکت در این فراخوان تا 22 بهمن ماه فرصت دارند لوح فشرده آثار خود را به مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات به نشانی قم ـ خیابان صفاییه ـ کوچه 19 ـ پلاک 45 کد پستی 4466 - 37185 یا به پست الکترونیک
howzeh@andisheqom.com ارسال کنند.

گفتنی است، «مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات مرکز مدیریت حوزه های علمیه»، پیش از این با نام «مرکز مطالعات و پژوهش های فرهنگی حوزه علمیه قم» مشغول به فعالیت بوده است و با اساسنامه جدید تغییر نام یافته است.

این مرکز در سال های تهاجم فرهنگی و اوج ورود شبهات به حوزه های فرهنگی کشور با رسالت پاسخگویی به سؤالات و شبهات عموم مردم به ویژه جوانان، دانشگاهیان و غیر دانشگاهیان تأسیس شد؛ که البته تاکنون فعالیت های چشمگیری هم انجام داده است.

این مرکز با هدف پاسخگویی به پرسش های بنیادین و رفع و دفع آسیب ها و شبهات مطرح در حوزه دین تأسیس شده است./919/ت302/ع

ارسال نظرات