۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۹۷۵۴۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

یاد شهدا تضمین کننده عزت و سربلندی جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، یاد شهدا را تضمین کننده عزت و سربلندی جامعه اسلامی دانست و گفت: امروز همه ما در حفظ و حراست از آرمان ها و ارزش های شهدا وظیفه سنیگی بر عهده داریم.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در یادواره شهدا شهدای بشمن و کلویرشهرستان بندر انزلی، یاد شهدا را تضمین کننده عزت و سربلندی جامعه اسلامی دانست و گفت: امروز همه ما در برابر حفظ و حراست از آرمان ها و ارزش های شهدا وظیفه سنیگی بر عهده داریم.

وی افزود: فرزندان غیور این آب و خاک با بهره مندی از فرهنگ تشیع و شهادت، هشت سال در برابر اتحاد دشمنان ایستادگی کردند تا امروز یاد شهدا به معنی تضمین کننده عزت و سرافرازی و سربلندی جامعه ما باشد.

حجت الاسلام یاری اظهار داشت: اسلام دین سازندگی است و حیات انسانی، فرهنگ شهادت را وارد خون جامعه اسلامی کرده تا در جامعه اسلامی چیزی به نام ذلت پذیری راه نداشته باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که بنیانگذار کبیر انقلاب نیز فرهنگ شهادت را در جامعه ما زنده کرد و خود نیز جلودار این نهضت بود، خاطرنشان کرد: امام راحل همواره بر ادامه راه و  آرمان هاب شهدا تأکید ویژه داشتند.

عضو شورای فرهنگ عمومی گیلان، برگزاری یادواره های شهدا را اقدام مناسبی در جهت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: امروز متولیان فرهنگی باید در جهت ترویج این فرهنگ اصیل بیشتر تلاش کنند.

حجت الاسلام یاری، تبعیت از ولایت  و رهبری و مهم ترین وصیت شهدا برشمرد و خاطرنشان کرد: همگان باید با تبعیت از فرامین ولی امرمسلمین جهان به این خواسته و وصیت مهم شهدا عمل کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش دشمنان نظام اسلامی در تضعیف ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان سرمایه‌گذاری گسترده ای را در این خصوص انجام داده اند که در مقابل، ما باید ترویج کننده این فرهنگ اصیل باشیم.

وی در پایان افزود: امروز همه ما در این مکان گرد هم آمده ایم تا به شهدای عزیز و غیرتمند خود بگوییم که ما با شما هستیم، قلب و فکر ما با شما است و دنباله روی راه شما هستیم./950/پ202/س
ارسال نظرات