۲۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۹۷۹۲۶
امام جمعه نور:

حضور حماسی ملت ایران پاسخ روشنی به دخالت های غربی ها بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور گفت: نداشتن رهبری واحد، مقتدر و توانا مهم ترین دغدغه امروز مردم مصر است.
امام جمعه نور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام سیدحسین امیری، امام جمعه نور در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان گفت: نداشتن رهبری واحد مردم مصر را رنج می دهد چراکه خوب می دانند تحقق انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به خاطر وجود رهبری واحدف توانا و هوشمند بوده است.

وی، علت تاخیر نهضت مصر را نبود رهبر دانست و افزود: زمانی که مصر از رهبری توانا و هوشمند بهره مند شوند زودتر به سرانجام می رسند.

خطیب جمعه نور با اشاره به نقش محوری امام راحل در هدایت و رهبری نهضت عظیم اسلامی تاکید کرد: اگر صلابت و هوشیاری امام راحل نبود لاجرم انقلاب اسلامی ایران به پیروزی نمی رسید.

حجت الاسلام امیری، مهم ترین عامل تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را اسلام گرایی اعلام کرد، و خاطرنشان کرد:  ملت مصر اگر می خواهد به پیروزی برسد باید بر اسلامیتش تکیه کنند.

امام جمعه نور، بی مبالاتی نسبت به ارزش ها را یک از موارد مهم پیشرفت انقلاب اسلام بیان و تصریح کرد: امام راحل به آمریکا اجازه نداد در صفوف مستحکم ملت ایران رخنه کند.

وی با اشاره به این که بیداری ملت های مسلمان دنیا برگرفته از روح بلند امام راحل است، خاطرنشان کرد: امروز کشورهای اسلامی خواستار سرنگونی حاکمان دیکتاتور و غرب زده خود هستند.

امام جمعه نور در ادامه سخنان خود با اشاره راهپیمایی شکوهمند و بی نظر امروز ملت ایران، تصریح کرد: مردم ولایت مدار ایران اسلامی بار دیگر با این حضور حماسی خود پاسخ کوبنده ای به استکبار جهانی دادند.

حجت الاسلام، حضور حماسی امروز ملت ایران را برگ زرینی در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی دانست و بیان داشت: این ملت قدرشناس با این حضور خود نشان دادند که هنوز هم به آرمان های امام راحل و شهدا پایبند هستند.

وی، حضور میلیونی امروز ملت ایران را اتمام حجتی با استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: ملت ایران باز هم به سلطه گران فهماندند که از ارزش های اسلامی دست بر نخواهند داشت./950/پ202/ص
ارسال نظرات