۲۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۹۸۰۰۳
در کرج برگزار می‌شود؛

یادواره شهدای عملیات‌های والفجر8، کربلای 5 و والفجر مقدماتی

خبرگزاری رسا ـ یادواره بیش از 500 شهید عملیات های والفجر8، کربلای 5 و والفجر مقدماتی در استان البرز برگزار می‌شود.
دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، به مناسبت فرارسیدن سالروز عملیات های والفجر 8 ، کربلای 5 و والفجر مقدماتی و به پاس گرامیداشت یادو خاطره بیش از 500 شهید این عملیات ها مراسم گرامیداشتی به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز، لشکر عملیاتی سیدالشهدا(ع) و سپاه ناحیه کرج برگزار خواهد شد‌.

در این مراسم پاسدار مرتضی قربانی‌، فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس، از رشادت‌های رزمندگان سخن خواهد گفت و حسین سازور نیز در ادامه با بیان ذکر اهل بیت و مداحی خواهد پرداخت.

این یادواره دوشنبه 25 بهمن، ساعت 15 در خیابان شهید بهشتی کرج، بعد از میدان سپاه، کانون جوانان بسیج کرج برگزار می‌شود.

اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی استان البرز

به همت معاونت ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز و به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی تعداد 1250جلد کتب مختلف با موضوعات دفاع مقدس و مقاومت و ایثار در بین 42 کتابخانه عمومی و مراکز فرهنگی استان البرز توزیع گردید.

در این خصوص حسین رنجکش مسئول محترم معاونت ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز به خبرنگار ما گفت: خوشبختانه کتابخانه های استان البرز از ظرفیت های خوبی برخوردار هستند و محل گذر اهالی فرهنگ دوست و دوستدار کتاب می باشند، استقبال خوبی از کتابخانه ها می شود و ما نیز در طول سال به مناسبت های مختلف کتابهای مربوط به دفاع مقدس را جهت استفاده عزیزان محقق و پژوهشگر تقدیم می کنیم.

رنجکش در ادامه افزود: البته کتابخانه تخصصی دفاع مقدس استان البرز در محل این اداره کل واقع در کرج گلشهر بلوار هوشیار نبش خیابان شهید فرهاد جهانی آماده پذیرش مشتاقان کتاب و کتابخوانی می باشد و عزیزان جهت کسب اطلاعات مورد نیاز می توانند با شماره تلفن 4605700 – 0261 تماس بگیرند./918/د102/س
ارسال نظرات