۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۹۸۳۷۳
فردا در مشهد؛

یادواره«‌بانوی با‌فضیلت؛ استاد طاهایی» برگزار می‌‌شود

خبرگزاری رسا ـ یادواره «بانوی با فضیلت؛ استاد طاهایی» 28 بهمن ‌ماه در مشهد برگزار می‌شود.
بانو فاطمه خاموشي(استاد طاهايي )
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، یادواره بانوی «با فضیلت، استاد طاهایی» 28 بهمن ‌ماه از ساعت 8:30 صبح در تالار صبای صدا و سیمای خراسان رضوی آغاز می‌شود و تا ساعت 13:30 ادامه خواهد داشت.

این مراسم با حضور 15 نفر از شاگردان استاد طاهایی از کشورهای چین، مالزی، تاجیسکتان، عراق، و لبنان و حدود هزار و دویست نفر از شاگردان استاد داخل کشور برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در این یادواره، بانو صفاتی، استاد حوزه علمیه قم که از سال 57 آشنایی دیرینه با استاد طاهایی داشته‌‌اند، به ایراد سخن خواهد پرداخت.

در یادواره «بانوی با فضیلت، استاد طاهایی»، از آخرین کتاب استاد طاهایی و فیلم ایشان که پس از ارتحال این استاد گرامی تولید شد، رونمایی می ‌شود.

این یادواره در هفت عنوان زن و سیاست، نقش زنان در رشد و توسعه اسلام، فعالیت‌‌های فرهنگی و پژوهشی زنان، زن و مدیریت، زن و فرهنگ مهدوی و استاد طاهایی، تربیت و مناصب اجتماعی برگزار شد که در نهایت 120 مقاله به دبیرخانه یادواره ارسال شد.

گفتنی است، استاد فاطمه سیدخاموشی(طاهایی)، مدیر سابق مدرسه علمیه نرجس(س) مشهد بود که بهمن ماه سال گذشته دار‌فانی را وداع گفت./934/ت302/س
ارسال نظرات