۲۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۹۸۵۶۲
حجت الاسلام رسایی:

مردم جریان های مقابل ولایت و انقلاب را تصفیه می کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه امروز دشمنان از مواضع رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام خشنود می شوند و از آن استقبال می کنند، از هاشمی رفسنجانی خواست مواضع خود را تغییر دهد.
2/ حجت الاسلام رسايي
حجت الاسلام حمید رسایی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه راهپیمایی مردم قم در در مقابل فتنه گران در روز جمعه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، آشوب 25 بهمن را محکوم کرد.

وی با اشاره به ابعاد آشوب 25 بهمن و اقدامات سران فتنه، تاکید کرد: خواسته جدی مردم این است که دستگاه قضایی اقدام جدی و فوری در این راستا بکند.

این فعال سیاسی برخورد جدی دستگاه قضا با سران فتنه را یک مطالبه ملی دانست و تصریح کرد: متاسفانه ما شاهد هستیم با رده های پائین تر برخورد جدی نمی شود و در مقابل با نیروهای انقلاب برخورد می شود و این موضوع است که مردم را ناامید می کند.

حجت الاسلام رسایی در خصوص مواضع هاشمی رفسنجانی نیز خاطرنشان کرد: انقلاب و مردم ایران ثابت کرده اند هر کس در برابر ولایت و رهبری بایستد حتی اگر در ظاهر خود را همراه نشان دهد، مردم او را از جریان انقلاب تصفیه می کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه آقای هاشمی هم همین روند را در پیش گرفته است و با این روند قطعا آقای هاشمی در برابر مردم نمی تواند مقاومت کند.

وی ابراز داشت: این وضعیت به صلاح آقای هاشمی هم نیست، امروز دشمنان انقلاب از مواضع ایشان استقبال می کنند و از آن خشنود می شوند.

عضو فراکسیون روحانیان مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: این مساله کافی است که آقای هاشمی بفهمد علی رغم گذشته و سال های نخست که دشمنان علیه ایشان بودند، امروز باید موضع خود را عوض کند چون دشمن از مواضع ایشان شاد می شود. /924/ت302/ج

ارسال نظرات