۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۹۸۶۵۸
امام جمعه چالوس:

سکوت‌کنندگان در برابر جریان فتنه در صف مقابل مردم قرار دارند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه چالوس با اشاره به خیزش ملت ایران در محکومیت اقدام سران فتنه در 25 بهمن گفت: امروز اگر کسی در این کشور باشد و در مقابل انحراف فتنه‌گران و اقدامات آنها هیچ واکنشی نشان ندهد خائن است و در صف مقابل ملت قرار دارد.
امام جمعه چالوس
حجت ‌الاسلام محمد مهدی راشدی نوری، امام جمعه چالوس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، فتنه 25 بهمن امسال را ناشی از عصبانیت آنها در پی حضور حماسی ملت ایران در 22 بهمن امسال دانست و گفت: فتنه گران با این اقدام خود نشان دادند که از خروش ملت ایران عصبانی هستند.

امام جمعه چالوس حماسه 22 بهمن امسال اوج یکپارچگی ملت ایران را به رخ جهانیان کشید، ادامه داد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی با این حضور کم نظیر خود ثابت کردند همواره پشتیبان نظام اسلامی و رهبری انقلاب هستند.

وی، ملت ایران را حماسه سازترین ملت در جهان معرفی کرد و با بیان این که این مردم در طول بیش از سی سال گذشته همواره مدافع اصلی نظام اسلامی بودند، خاطرنشان کرد: وفاداری به آرمان‌های امام و رهبری مهم‌ترین پیام 22 بهمن امسال ملت ایران به دنیا بود.

حجت الاسلام راشدی با بیان این که خروش ملت ایران در 22 بهمن امسال شگفتنی جهانیان را در پی داشت، ادامه داد: فتنه 25 بهمن امسال نشان داد که دشمنان نظام اسلامی از آن حضور حماسی ناراحت هستند.

وی، فتنه 25 بهمن امسال را مهر پایانی بر هویت سیاسی و اجتماعی سران فتنه دانست و خاطرنشان کرد: سران فتنه با عملکرد نفاق آلود خود در یک سال اخیر کینه توزی شان با نظام و ولایت را اثبات کردند.

امام جمعه چالوس افزود: سران فتنه در گذشته نیز در روز عاشورای حسینی حرمت امام حسین‌(ع) را نگه نداشتند و اغتشاشات به راه انداختند و باید گفت دیگر تجدید حیات برای سران فتنه در کشور وجود ندارد.

وی گفت: گستاخی و قانون‌شکنی سران فتنه در این مدت هزینه‌های زیادی برای کشور در پی داشت و موجب شد تا خون انسان‌های بی‌گناه ریخته شود و خسارت های بسیاری نیز به اموال عمومی وارد شد.

حجت الاسلام راشدی، سران فتنه را عاملان استکبار جهانی در کشور دانست و با بیان این که این آقایان همانند عروسک های خیمه شب بازی در اختیار دشمنان نظام هستند، ادامه داد: فتنه‌گران دیگر هیچ جایگاهی در میان مردم و حتی طرفداران خود ندارند.

امام جمعه چالوس با اشاره به خیزش ملت ایران در محکومیت اقدام سران فتنه در 25 بهمن گفت: امروز اگر کسی در این کشور باشد و در مقابل انحراف فتنه‌گران و اقدامات آنها هیچ واکنشی نشان ندهد خائن است و در صف مقابل ملت قرار دارد.

وی، محاکمه سران فتنه را خواست همه ملت ایران دانست و گفت: مردم ایران اسلامی از قوه قضائیه می خواهند در سریع‌ترین زمان به پرونده سران فتنه رسیدگی کند./950/ت302/س
ارسال نظرات