۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۹۸۶۷۸

حجت الاسلام و المسلمین نیشابوری از علمای کرمان دار فانی را وداع گفت

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین سید جواد نیشابوری از علمای کرمان، به دلیل سکته مغزی در بیمارستان شفای کرمان دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.
تشييع جنازه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد نیشابوری از علمای کرمان که به دلیل مشکلات ریوی در بیمارستان شفای شهر کرمان بستری شده بود، بامداد روز شنبه دار فانی را وداع گفت.

حجت الاسلام حسین الله وردی، مسؤول دفتر نمایندگی و نظارت حوزه علمیه قم در استان کرمان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: این عالم و شخصیت روحانی استان کرمان در نخستین ساعات بامداد روز شنبه به علت نارسایی قلبی و سکته مغزی دار فانی را وداع گفت.

وی در خصوص مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر حجت الاسلام و المسلمین سید جواد نیشابوری نیز گفت: پیکر این عالم فقید فردا یک شنبه ساعت 9 صبح از مقابل مصلای شهر کرمان به سمت میدان بسیج تشییع می شود و سپس در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است، حجت الاسلام و المسلمین نیشابوری از علمای بنام استان کرمان بود که از سال 1322 با همراهی آیت الله علی اصغر صالحی، از شاگردان آیت الله شیخ عبدالکریم حائری،‌ حوزه علمیه کرمان را احیا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نیشابوری در تاریخ 1300 هجری شمسی متولد شد و در مدت کوتاه اقامت خود در حوزه علمیه قم هم بحث حضرت آیت الله شبیری زنجانی بود.

وی جدا از فعالیت‌های مختلف در حوزه علمیه استان کرمان، تا زمان بیماری خود امام جماعت مسجد طالبی کرمان را بر عهده داشت.‌/924/ت302/س

ارسال نظرات