۰۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۹۸۶۹۶
نماینده ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان:

فتنه اخیر نتیجه بریدن از آرمان های اسلام و انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان اظهار داشت: اگر مسایل مصر، تونس و دیگر انقلاب های خاورمیانه نبود، دشمن به بهانه دیگری حادثه 25 بهمن را پایه گذاری می کرد.
حجت‌الاسلام سيد محسن شفيعي، رييس دفاتر استاني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي خوزستان،
حجت الاسلام سید محسن شفیعی، رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز،با بیان این که موضوع اصلی سیاست خارجی امریکا، صهیونیسم بین الملل و غرب، دشمنی با اسلام و انقلاب است اظهار داشت: دشمنی با انقلاب اسلامی ایران و اسلام ستیزی در دنیا را، استکبار جهانی در هر زمان و شرایطی، در سر لوحه کارهای مهم خود قرار داده است.

رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان در ادامه سخنان خود، خاطر نشان کرد: اگر مسایل مصر، تونس و دیگر انقلاب های خاورمیانه نبود، دشمن به بهانه دیگری حادثه 25 بهمن را پایه گذاری می کرد.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره)، مبنی بر استمرار توطئه های دشمنان تصریح کرد: تا زمانی که در مسیر الهی در حال حرکت هستیم، از توطئه و نقشه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب در امان نیستیم.

این مقام مسؤول، با بیان این که مصر و تونس برگ زرینی از درخت طلایی انقلاب اسلامی ایران هستند، اذعان داشت: در انقلاب های مصر وتونس شیوه تجمع ها، راهپیمایی ها و شعارها به گونه ای بود که خاطرات انقلاب سال 57 در جمهوری اسلامی را برای جهانیان زنده کرد، این مهم برای سردمداران غربی به شدت آزار دهنده بود و آن ها را برای انتقام جویی از انقلاب ایران وادار به پایه گذاری فتنه از قبل شکست خورده 25 بهمن کرد.

وی تصریح کرد: تصور آمریکا این بود که می تواند با یک اغتشاش کوچک آن هم بعد از راهپیمایی پر شور 22بهمن از کاه منافقان و اغتشاشگران، کوهی از نفاق در بین مردم جهان اسلام بسازد و انقلاب های خاورمیانه را در نگاه جهانیان کوچک ترسیم کند که البته موفق نشد.

این استاد دانشگاه، با اشاره به این که امریکا وغرب از حضور 50 میلیونی مردم ایران در راهپیمایی 22بهمن که یک رفراندوم بزرگ اسلامی در جهان به شمار می رفت به تنگ آمده بودند تصریح کرد: امریکا و غرب با حرکت دو مهره سوخته بر روی صفحه شطرنج استکباری جهان، کیش 22 بهمن را به جان خرید و با مات شدن در 25 بهمن شکست دیگری را در بازی های سیاسی به خود تحمیل کرد.

حجت الاسلام شفیعی، با بیان این که سران فتنه اگر حامیان مصر و تونس هستند چرا در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری شرکت نکردند تصریح کرد: شرکت نکردن سران فتنه در راهپیمایی 22 بهمن، و ساز مخالفت را در 25 بهمن کوک کردن نشان دهنده امریکایی بودن حرکت سران فتنه در ایران است.

وی بیان داشت: کسانی که تا دیروز پرچم مخالفت با کمک به مردم غزه ولبنان را با شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران به اهتزاز در آوردند، حال چه اتفاقی رخ داده که منافقان اغتشاشگر را به سمت حمایت از مصر و تونس هدایت کرده است!

وی با بیان این که حرکت صورت گرفته از سوی کروبی و موسوی را ترجمان بریدن کامل این دو عامل امریکایی از ایدئولوژی اسلام وانقلاب دانست وافزود: مقدمات انزجار مردمی از این دو عامل در فتنه 88 فراهم شد اما در فتنه 25 بهمن تبدیل به نفرت عمومی مردم ایران شد و امیدواری راه بازگشت به اهداف الهی نظام از سوی این دو غربزده را در اذهان مردم انقلابی نا امید کردند.

حجت الاسلام شفیعی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران با فطرت های جهانی ارتباط دارد ابراز داشت: موج بیداری و اسلام خواهی که در سال های اخیر در تمام دنیا تبدیل به سیل خروشان علیه استکبار جهانی شده است، همگی مدیون تئوری های عملی شده امام خمینی(ره) در طول سالیان انقلاب اسلامی ایران است.

وی با عنوان این که مشکل اساسی غرب طبق فرمایشات امام راحل(ره) پوچی و خالی بودن از خدا است ابراز داشت: مردم دنیا از پوچی و استکبار جهانی به تنگ آمده اند و خواستار غرق شدن در معارف اسلامی در پرتو الطاف الهی هستند و برای آن انقلاب کرده اند./945/ت302/ص
ارسال نظرات