۰۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۹۸۷۳۳

نتایج عمره مفرده طلاب حوزه علمیه خراسان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر مدیریت و ارتباطات حوزه علمیه خراسان از اعلام نتایج قرعه‌کشی متقاضیان عمره مفرده طلاب و روحانیون حوزه علمیه خراسان خبر داد.
مرکز مديريت حوزه علميه خراسان
حجت ‌الاسلام قاسمی سالخورده، مسؤول دفتر مدیریت و ارتباطات حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد اظهار داشت: از میان حدود 600 نفر متقاضی، 350 سهمیه جهت استفاده اعزام به عمره مفرده اعلام شده ‌است.

وی با اشاره به اعزام پنج کاروان از حوزه علمیه خراسان به سفر حج تصریح کرد: در این دوره، یک کاروان به حافظان قرآن کریم و نهج ‌البلاغه، ممتازان، اساتید سطوح عالی، پژوهشگران، شرکت ‌کنندگان در طرح هجرت و نومزدوجان اختصاص یافته و دو کاروان به صورت مجرد اعزام خواهند شد.

حجت ‌الاسلام قاسمی با بیان اینکه قرعه کشی کاروان مربوط به بانوان در مرحله‌ ای جداگانه صورت گرفته است، ادامه داد: در بخش بانوان نیز دو کاروان با حضور بیش از 300 نفر به سفر حج اعزام می ‌شوند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که اسامی آنان اعلام شده، می ‌بایست تا 15 اسفندماه1389 جهت تکمیل ثبت ‌نام و تحویل مدارک خود به دفتر مدیریت و ارتباطات مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، مراجعه کنند، اظهار کرد: در صورت عدم مراجعه تا تاریخ مقرر ، این افراد از لیست اسامی ذخیره استفاده خواهد شد.

مسؤول دفتر مدیریت و ارتباطات حوزه علمیه خراسان خاطر نشان کرد: گذرنامه دارای اعتبار تا پایان سال 1390 را از جمله مدارک مورد نیاز برای تکمیل ثبت نام هستند.

وی با بیان اینکه یک قطعه عکس 6×4 که مطابق با عکس گذرنامه باشد، نیز مورد نیاز است، ادامه داد: ارائه فتوکپی کامل از شناسنامه و کارت ملی و نیز سه قطعه عکس 4×3 از دیگر موارد خواسته شده برای تکمیل ثبت‌نام است.

مسؤول دفتر مدیریت و ارتباطات حوزه علمیه خراسان افزود: مشمولان باید جهت دریافت برگ خروج از کشور، به امور مشمولان مرکز مدیریت این حوزه، مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: لیست اسامی اعلام شده در پایگاه اطلاع‌ رسانی حوزه علمیه خراسان به نشانی www.hozehkh.ir قابل مشاهده است. /934/پ202/س
ارسال نظرات