۰۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۹۸۷۴۷
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

انقلاب مردم ایران به هویت امت اسلامی معنا بخشید

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: ملت‌های مسلمان با انقلاب اسلامی احساس هویت و عزت می‌کنند.
حجت الاسلام ولائي
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام ابوالفضل ولایی امروز در دومین یادواره شهدای منطقه ولی‌امر تبریز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 29 بهمن اظهار داشت: شهیدان بدون هیچ چشم‌داشتی جان خود را در راه اسلام فدا کردند که اکنون ذکر و یاد آنان به قدرت اسلامی حیات می‌بخشد.

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست چرا که خون شهدا تا ابد درس مقاومت، ایثار و فداکاری را به جهانیان داده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تصریح کرد: شناخت و معرفت خداوند شهیدان را به مرتبه سعادت و درجه شهادت رساند و امروز ملتی که روحیه ایثار و شهادت در آن زنده بماند پیروز هستند و باید با ادامه دادن راه آنان در مقابل تمام نعمت‌هایی که شهدا برای ما به کشورمان ارمغان آورده‌اند، شکرگزار باشیم.

حجت الاسلام ولایی اضافه کرد: ملت‌های مسلمان با انقلاب اسلامی احساس هویت و عزت می‌کنند و لازمه چنین انقلابی جز شهادت و مهیا بودن برای شهادت نیست چرا که شهیدان با ریختن خونشان در انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس نشان دادند که اسلام می‌تواند به یک ملت سرافرازی، سربلندی، عزت و اقتدار بخشد.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به سالروز قیام 29 بهمن گفت: حماسه پرشکوه و قیام 29 بهمن تبریز که در واقع نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، حاصل خون شهیدانی است به پا خواسته و مورد رگبار گلوله ماموران رژیم قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: اکنون ما آذربایجانی‌ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره کبوتران خونین بال شهدای 29 بهمن در این روز برای از بین بردن دشمنان به پا خواسته‌ایم و ایستادگی در مقابل فتنه و توطئه‌های دشمنان را به جهانیان نشان دادیم.

گفتنی است، همزمان با برگزاری این یادواره درمانگاه پزشکی، آزمایشگاهی، توانبخشی و رفاهی به مناسبت یادواره شهدای منطقه ولی‌امر با ارائه رایگان خدمات پرداخت./935/د102/س
ارسال نظرات