۰۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۹۸۸۶۱
به منظور تبیین دیدگاه رهبر انقلاب در تحول حوزه؛

همایش حوزه انقلابی طلبه انقلابی در مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش حوزه انقلابی طلبه انقلابی به منظور تبیین دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی در تحول حوزه پنجم اسفند در مشهد برگزار می شود.
نشست علمي
موسوی، مسوول سیاسی مرکز بسیج طلاب و روحانیان خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: با توجه به سفر اخیر رهبر معظم انقلاب به قم و رهنمودهایی که در خصوص حوزه علمیه ارائه دادند «همایش حوزه انقلابی؛ طلبه انقلابی» در مشهد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه همایش ویژه طلاب برگزار می شود افزود: این همایش با حضور استاد رحیم پور ازغدی به تبیین ابعاد مختلف دیدگاه رهبر معظم انقلاب در مورد تحول حوزه می پردازد.

موسوی اظهار داشت: «همایش حوزه انقلابی؛ طلبه انقلابی» پنج شنبه پنجم اسفندماه در محل تالار اجتماعات دانشگاه علوم اسلامی رضوی واقع در صحن هدایت حرم مطهر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این برنامه از سوی بسیج طلاب خراسان رضوی با مشارکت مدرسه علمیه عالی نواب و دانشگاه رضوی برگزار می شود یادآور شد: نشست اساتید و مسوولان حوزه علمیه خراسان با استاد رحیمپور نیز پنج شنبه شب پس از اقامه نماز مغرب وعشاء در محل مدرسه علمیه نواب برگزار خواهد شد.

مسوول سیاسی مرکز بسیج طلاب و روحانیان خراسان خاطرنشان کرد: این جلسات در سال آینده به صورت ماهانه ادامه خواهد یافت./930/پ202/ص
ارسال نظرات