۰۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۹۹۱۲۵

سایت و واحد تهران بنیاد فرهنگی امامت راه‌اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ سایت اینترنتی و واحد تهران بنیاد فرهنگی امامت همزمان با میلاد پیامبر اسلام (ص) راه‌اندازی شد.
بنياد فرهنگي امامت واحد تهران


به گزارش خبرگزاری رسا؛ در ایام فرخنده میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع) بنیاد فرهنگی امامت در تهران راه‌اندازی شد.

این مراسم با حضور علما، اساتید حوزه و دانشگاه، شخصیت‌های حوزی و شماری از طلاب حوزه‌های علمیه قم و تهران برگزار شد که طی آن حجت الاسلام سیدجعفر خلخالی از اعضای هیأت امنای بنیاد و سرپرست واحد تهران با اشاره به ضرورت و چگونگی راه‌اندازی واحد تهران این بنیاد، فعالیت‌های آن را تشریح کرد.

در ادامه حجت الاسلام محمدتقی سبحانی، مدیر عامل و عضو هیأت امنای بنیاد فرهنگی امامت با اشاره به اهمیت بحث امامت به اهمیت و جایگاه بنیاد فرهنگی امامت و تشریح فعالیت‌های این بنیاد پرداخت.

وی در ادامه از همه علما مسؤولان و مدیران فرهنگی برای رشد و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی این بنیاد دعوت به همکاری و همفکری کرد.

در ادامه این مراسم آیت الله سیدعلی حسینی میلانی، موسس و رییس هیأت امنای بنیاد فرهنگی امامت در سخنانی با تأکید بر احیای امر الهی و تبلیغ دین اسلام گفت: وجود چنین مراکزی در جامعه به ویژه در شهر تهران همانند درمانگاهی اعتقادی و معنوی عمل می‌کند و وجود آن امری ضروری است.

همچنین در این مراسم، سایت بنیاد فرهنگی امامت به نشانی
WWW.AL-EMAMAH.COM به دست آیت‌الله سید رضی شیرازی رونمایی شد.

گفتنی است، بنیاد فرهنگی امامت در تهران ـ بهارستان ـ خیابان مجاهدین اسلام ـ کوچه خزئل قرار دارد./916/د102/ع

ارسال نظرات