۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۹۹۳۳۷
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

استکبار جهانی در برابر بیداری اسلامی منطقه درمانده شده است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که ندای حق و آزادی به برکت ملت ایران اسلامی و انقلاب اسلامی به همه دنیا رسیده است، گفت: امروز همه دنیا ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی الگوی حرکت‌های ضد استعماری و استکباری خود قرار داده اند.
معاون فرهنگي تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام سیدحسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در بیست و هفتمین سالگرد طلبه شهید نقی شریفی که در حسینیه امام خمینی(ره) شهر خشکبیجار رشت برگزار شد، گفت: شهیدان در زمان غربت انقلاب اسلامی به ندای امام راحل لبیک گفتند و هستی خود را فدای قرآن کردند و همیشه در تاریخ جاویدان خواهند ماند.

وی افزود: نشر ارزش‌هایی نظیر ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان ضروری است؛ زیرا ما با حیات شهیدان زنده‌ایم و انقلاب اسلامی ایران با خون شهدا‌ بارور به پیروزی رسید.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که خون شهیدان، ملت های خفته را بیدار و به آنان حرکت و خیزش می دهد اظهار داشت: نمونه های بارز این رشادت ها را امروز در کشورهای تونس، مصر، بحرین، لیبی و یمن و دیگر کشورهای عربی می بینیم که سبب سرنگونی پادشاهان ظالم شده است.

حجت الاسلام گلمیرزاده با اشاره به این که امروز بیداری اسلامی همه خاورمیانه را فرا گرفته است، تصریح کرد: بیداری اسلامی که به برکت انقلاب اسلامی در منطقه به وجود آمده است، کاخ‌های زر و زور سرسپردگان استکبار را در‌هم ریخته است.

وی با بیان این که ندای حق و آزادی به برکت ملت ایران اسلامی و انقلاب اسلامی به همه دنیا رسیده است، خاطرنشان کرد: امروز همه دنیا ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی الگوی حرکت‌های ضد استعماری و استکباری خود قرار داده‌اند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، حرکت‌های حق‌طلبانه مردم منطقه را تحقق وعده الهی دانست و تصریح کرد: امام راحل نیز سه دهه گذشته از سقوط و نابودی دیکتاتوری‌های منطقه خبر داده بودند که امروز شاهد آن هستیم.

حجت الاسلام گلمیرزاده، انقلاب اسلامی ایران را سبب به هم ریختن همه معادلات سیاسی نظام سلطه در خاورمیانه دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی در برابر خیزش‌های‌های مردمی در منطقه ناتوان و درمانده شده است.

وی‌ ملت ایران اسلامی را پرچم‌دار حرکت‌های آزادی‌خواهانه و حق‌طلبانه در دنیا معرفی کرد و گفت: این ملت همیشه در صحنه سه دهه پیش یک حکومت دیکتاتور و طاغوتی را نابود کرد و امروز یک حکومت اسلامی در این کشور برپا شده است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه سخنان خود اقتدار و عظمت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون‌های پاک و مطهر شهدا دانست و بیان داشت: شهدا با تقدیم خون پاکشان سبب عزت و سربلندی ایران اسلامی در دنیا شدند.

حجت الاسلام گلمیرزاده، برگزاری یادواره شهدای را فرصتی برای تجدید با شهیدان و آرمان‌های بلند امام شهیدان دانست و اضافه کرد: شهیدان با ایثار جان خود اسلام و تمامیت ارضی کشورمان را حفظ کردند و امروز باید به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی و معنوی نظام و انقلاب یاد شوند./950/پ202/س
ارسال نظرات