۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۹۹۳۳۸

سالنامه غدیر منتشر شد

خبرگزاری رساـ مولف سالنامه غدیر اظهار داشت: در فصلنامه غدیر، با توجه به اینکه بسیاری از جمعیت کشور ما را جوانان تشکیل می دهند، متناسب با ذوق آنان مطالبی تحت عنوان لحظه های سبز، جملات کوتاه و کاریکلماتور نوشته شده است.
سالنامه غدير


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین دیلمی، نویسنده کتاب‌های دینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از چاپ و انتشار سالنامه غدیر خبر داد و گفت: در این فصلنامه برای هر روز یک صفحه در نظر گرفته شده و صفحات آن به آیات برگزیده، احادیث چهارده معصوم(س)، سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری مزین شده است.

این محقق حوزه علمیه قم بیان داشت: در انتهای هر فصل، بخشی جهت درس‌های اخلاقی و اجتماعی اختصاص داده شده است و نکاتی از زندگی شهدای جنگ تحمیلی، رزمندگان و آزادگان در آن آمده است.

وی بیان داشت: در پایان فصلنامه، فضایل امیرالمومنین(ع)، درس هایی از غدیر، زندگی چهارده معصوم(ع)، بیانات علما و عرفاء درج شده است.

این نویسنده کتاب های دینی اظهار داشت: در فصلنامه غدیر، با توجه به اینکه بسیاری از جمعیت کشور ما را جوانان تشکیل می دهند، متناسب با ذوق آنان مطالبی تحت عنوان لحظه های سبز، جملات کوتاه و کاریکلماتور نوشته شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون کتاب‌های هزار و یک نکته از نماز، اذان گلبانگ توحید، نماز شب برای همه، خورشید ولایت، لحظه‌های سبز را به رشته تحریر درآورده است، بیان داشت: متاسفانه حمایت های لازم از چاپ و نشر کتاب انجام نمی شود.

وی اظهار داشت: دولت باید سیاست های حمایتی خود را در بخش چاپ و نشر تقویت کند و سیستم توزیع کتاب گسترده شود.

لازم به ذکر است، سالنامه غدیر به همت نشر حرم با هدف گسترش فرهنگ غدیر با همکاری بنیاد بین المللی غدیر منتشر شده است. /909/ن601/ع

ارسال نظرات