۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۹۹۴۷۰
تولیت آستانه کریمه اهل بیت:

تعامل و ارتباط متولیان کانون های مساجد با ائمه جماعت مهم و ضروری است

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستانه مقدسه کریمه اهل بیت(ع)، بر ضرورت تعامل و ارتباط تنگاتنگ متولیان و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد با ائمه جماعات تاکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد سعيدي امام جمعه قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی تولیت آستانه کریمه اهل بیت(ع) روز چهارشنبه در دیدار مسؤولان ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، از کانون های مساجد به عنوان محل بروز تؤامان عاطفه ها و عقلانیت یاد کرد.

وی با بیان اینکه حرکت دادن احساسات و عواطف در جهت اهداف نظام رسالت کانون های فرهنگی و هنری مساجد است، تاکید کرد: در کنار کار تشکیلاتی و سازمانی باید سعی شود فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد به نحوه هیاتی حفظ شود و همه کارها برای رضایت خدا باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با تاکید بر اینکه اعضای کانون های مساجد باید سعی کنند به آفت سیاسی بازی مبتلا نشوند، ابراز داشت: ایفای نقش در عرصه سیاسی و روشنگری امری لازم برای کانون ها است اما باید مراقب آفت ها و آسیب های احتمالی این مساله نیز بود و با دقت و حساسیت عمل کرد.

تولیت آستانه مقدسه کریمه اهل بیت(ع) تصریح کرد: البته در این خصوص آفت هایی هم وجود دارد که باید مراقب باشیم تا گرفتار آن نشویم.

امام جمعه قم، تعامل مسؤولان و متولیان کانون های فرهنگی و هنری مساجد را با ائمه جماعات مهم و ضروری ارزیابی کرد و با تاکید بر ضرورت توجه بیش از پیش به این مهم، ابراز داشت: تعامل و ارتباط نزدیک با امامان جماعت مساجد می تواند در پیشبرد امور و فعالیت های مساجد بسیار مؤثر باشد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات