۱۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۹۹۵۹۴
امشب برگزار می‌شود؛

اختتامیه سومین دوره مسابقات قرآن حوزه علمیه خراسان

خبرگزاری رسا ـ سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم طلاب حوزه علمیه خراسان، امشب با حضور طلاب و حافظان قرآن کریم در مشهد برگزار می‌شود.
اختتاميه  =مسابقات قرآن حوزه =
حجت ‌الاسلام محمدرسول رمضانی، مسؤول دفتر فرهنگی ـ تربیتی حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد اظهار داشت: اختتامیه سومین دوره مسابقات قرآن کریم طلاب حوزه علمیه خراسان امشب در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار می شود.

وی از حضور 150 نفر از طلاب برادر در این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: این مسابقات به منظور ترویج و گسترش فرهنگ پرداختن به قرآن در حوزه علمیه، شناسایی و تشکیل بانک اطلاعاتی استعدادهای قرآنی حوزه علمیه خراسان و ایجاد روحیه نشاط و حس رقابت سالم در بین حوزویان، برگزار شد.

حجت الاسلام رمضانی با بیان اینکه این دوره از مسابقات به مدت دو روز در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، بیان داشت: شرکت کنندگان این دوره از مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و اذان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی تصریح کرد: مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم پنج شنبه از ساعت پانزده الی نوزده و مسابقات ترتیل و اذان جمعه از ساعت نه الی 11:30 و پانزده الی 17.30برگزار شد.

مسؤول دفتر فرهنگی ـ تربیتی حوزه علمیه خراسان یادآور شد: مراسم اختتامیه سومین دوره از مسابقات قرآن کریم طلاب حوزه علمیه خراسان از ساعت 19 تا 21  امشب در سالن شماره یک دانشگاه علوم اسلامی رضوی، برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: در این مراسم حجت الاسلام صادقی، امام جمعه سابق بیرجند در این مراسم به ایراد سخن پرداخته و در پایان از برترین ها تجلیل خواهد شد./934/ت302/ص
ارسال نظرات