۱۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۹۹۹۸۹
آیت الله علوی‌گرگانی:

جدا کردن مردم از نظام و روحانیت دسیسه دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی با اشاره به توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، جدا کردن مردم از نظام و روحانیت را از مهم ترین دسیسه های دشمنان ارزیابی کرد.
آيت الله علوي گرگاني
به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی، از اساتید برجسته حوزه علمیه قم روز سه شنبه در دیدار شماری از کارکنان و فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به جایگاه نظام مقدس اسلامی ایران، ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران از سایر نظام های جهان ممتاز و متمایز است و البته این مساله رسالت و ماموریت ما را نیز سنگین تر می کند.

وی فاصله انداختن بین نظام و مردم و روحانیت را یکی از توطئه های دشمنان دانست و گفت: دشمنان برای اینکه بتوانند توطئه های خود را عمیلاتی کنند، سعی دارند مردم را از نظام و روحانیت جدا کنند و باید در این زمینه مراقب باشیم.

آیت الله علوی گرگانی عمل به آموزه های دینی، تبعیت از اهل بیت و تقوای الهی را رمز سعادت انسان در دنیا و آخرت دانست و تاکید کرد: انسان باید همیشه خود را در محضر حضرت حق ببیند و از انجام محرمات پرهیز و واجبات را امتثال کند.

وی با اشاره به آموزه های دینی، رمز عزت و اقتدار مسلمانان را در تمسک به قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دانست و گفت: ما هر چه داریم به برکت قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) است و باید این آموزه ها را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

آیت الله علوی‌گرگانی در پایان گفت: امروز همه ما در این نظام زیر سایه ولایت قرار داریم و هر کسی که در نظام مسؤولیتی را عهده دار است باید مراقب اعمال و رفتار خود باشد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات