۰۹ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۹۶۸۹
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری:

بیانیه اخیر نمایندگان مجلس خبرگان، تأكید بر تبعیت همه از رهبری بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: تداوم و بقای نظام در گرو تبعیت از ولایت فقیه است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در خبرگان رهبري

حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به بیانیه  اخیر اكثریت نمایندگان خبرگان رهبری در مورد مسائل كشور گفت: این بیانیه به بسیاری از مسائل و اتفاقات اخیر ایران و از جمله انتخابات دقت داشته و بر اتحاد و همدلی تاکید کرده است.

وی ادامه داد: در این بیانیه با قدردانی از مردم شریف ایران برای حضور حداکثری شان در انتخابات، بر وظیفه شناسی مسؤولین در رابطه با مردم و این حضور تاکید شد.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، همچنین اظهار داشت: با توجه به وجود برخی ناآرامی ها در دوران انتخابات و بعد از آن، حفظ آرامش و پیگیری در راستای قانون از مهمترین وظیفه ما بوده و هست که باید مورد توجه قرار گیرد و کاری نکنیم که خدای ناخواسته آب به آسیاب دشمن بریزیم.

حجت الاسلام و المسلمین جباری، ولایت فقیه را ادامه دهنده راه اولیاء و امامان ما در طول تاریخ دانست و خاطرنشان کرد: همه باید تبعیت از رهبری را به عنوان نائب و جانشین امام زمان (عج) باور داشته و بیانات رهبری برای ما حجت کامله باشد.

وی با بیان این‌که اعتبار و مشروعیت نظام ما در گرو نظرات و پند و اندرزهای رهبری است یادآور شد: ولایت فقیه به عنوان ستون نظام ما واجب الاطاعه است و همه ما باید در تمام برنامه های خود نظر رهبری را مد نظر داشته باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه اظهار داشت: ریس جمهور به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور نیز بر موظف به رعایت سیاست ها و رهنمودهای رهبری است و باید در اجرایی کردن رهنمودهای رهبری تمام تلاش خود را انجام دهد.

وی ادامه داد: رییس جمهور با رای آحاد جامعه انتخاب شده است و برای مشروعیت و مقبولیت خود باید از ولایت فقیه حمایت نماید که در غیر این صورت اعتباری نخواهد داشت.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، اعتبار رییس جمهور را در گرو عمل نمودن به نصایح رهبری دانست و خاطر نشان کرد: مادامی که رییس جمهور به فرامین رهبری و دستورات ایشان عمل نماید اعتبار شرعی و قانونی خواهد یافت.

حجت الاسلام و المسلمین جباری در ادامه با تاکید مجدد بر اتحاد و همدلی در بین آحاد جامعه اظهار داشت: ایجاد انقلاب ما در پرتو انوار الهی و قدسی معمار بزرگ انقلاب امام خمینی (ره) بوده و اکنون نیز تداوم انقلاب ما در گرو حمایت و تبعیت از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای است و همه ما در هر رده از این انقلاب موظف به اطاعت از ایشان، فرامین و دستورات ایشان هستیم./ت301
 
ارسال نظرات