۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۷۵۴۹۸۱
حجت الاسلام والمسلمین ملکی در گفت‌وگو با رسا:

سیلی به رژیم صهیونیستی، آرزوی امام و شهدا بود

سیلی به رژیم صهیونیستی، آرزوی امام و شهدا بود
قائم مقام مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه یاران شهید سلیمانی سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زدند، حوزویان را از پرچم داران مبارزه با این رژیم دانست و بیان داشت: دنیا فهمید که می توان به رژیم صهیونیستی حمله کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با تبریک پیروزی نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق بیان داشت: آرزوی امام و شهدا بود که روزی بتوان سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زد که به لطف خداوند، یاران حاج قاسم سلیمانی این سیلی را نواختند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه حوزه های علمیه از دهه 40 مبارزه خود را با رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند، بیان داشت: حوزویان به جرم سخنرانی علیه رژیم صهیونیستی به زندان رفتند که به لطف خداوند آن زندان ها و تبعیدها امروزه به ظهور رسیده و سیلی محکم به این ظالم زده شد.

این استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه طلسم سیلی و پاسخ به اسرائیل شکست و دنیا فهمید که می توان اسرائیل را موشک باران کرد، خاطرنشان کرد: می توان به رژیم صهیونیستی حمله کرد اما هر کسی نمی تواند بلکه کسی که تکیه بر مکتب اهل بیت دارد، این توانایی را دارا است.

ارسال نظرات