۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۷۵۵۱۰۲

پیام حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان به مناسبت عملیات وعده صادق

پیام حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان به مناسبت عملیات وعده صادق
حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در پیامی به مناسبت عملیات وعده صادق گفت: خدا را شاكرم كه در اين ايام، استجابت دعاهای مكرر در ماه رمضان و التجاء به محضر ربوبي براى نابودى هيمنه كفر و ظلم و نفاق و شكست رژيم غاصب اسراييل را به دست مومنينی با تكيه به ايمان و اعتقاد، مشاهده کرديم.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان خطیب مشهور با صدور پیامی به مناسبت عملیات موفق «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خدا را شاكرم كه دراين ايام، استجابت دعاهای مكرر درماه مبارك رمضان و التجاء به محضر ربوبي براى نابودى هيمنه كفر و ظلم و نفاق و شكست رژيم غاصب اسراييل را به دست مومنينی با تكيه به ايمان و اعتقاد، مشاهده نموديم.
 
متن کامل حجت الاسلام والمسلمین انصاریان به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
«فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَيْكُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِي بَأْسٍ شَدِيدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّيَارِ ۚ وَكَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا»  پس هنگامی که [زمان ظهور] وعده [عذاب و انتقام ما به کیفر] نخستین فسادانگیزی و طغیان شما فرا رسد، بندگان سخت پیکار ونیرومند خود را بر ضد شما برانگیزیم، آنان [برای کشتن، اسیر کردن و ربودن ثروت و اموالتان] لابه لای خانه ها را [به طور کامل و با دقت] جستجو می کنند؛ و یقیناً این وعده ای انجام شدنی است.
 
خدا را شاكرم كه در اين ايام، استجابت دعاهای مكرر در ماه مبارك رمضان و التجاء به محضر ربوبي براى نابودى هيمنه كفر و ظلم و نفاق و شكست رژيم غاصب اسراييل را به دست مومنينی با تكيه به ايمان و اعتقاد، مشاهده نموديم.
 
اين وعده الهى است كه روزى زمين از لوث وجود ظالم پاك و به دست صالحان خواهد رسيد. «وَلَقَدْ كَتَبْنَا فِي الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّكْرِ أَنَّ الْأَرْضَ يَرِثُهَا عِبَادِيَ الصَّالِحُونَ» همانا ما پس از تورات در زبور نوشتیم که زمین را بندگان شایسته ما به میراث می برند.
 
در اين لحظه رحمت واسعه  الهى را برای تمام شهيدان و مدافعان حريم اسلام خصوصاً شهداى حمله اخير رژيم غاصب در سوريه و شهدای غزه مسئلت مينمايم. 
 
از محضر حضرت حق ظهور آخرين ذخيره الهى وجود مقدس حضرت حجة ابن الحسن روحى له الفداه را عاجزانه مسئلت مينمايم و از خداوند ميخواهم توفيق خدمت به آستان آنحضرت را به همه ما عنايت بنمايد .
 
فقير حسين انصاريان
۶ شوال ۱۴۴۵ هـ.ق
مطابق با ۲۷ فروردین ۱۴٠۳ هـ.ش
ارسال نظرات