۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۷۵۵۱۵۹
یادداشت؛

سستی گنبد آهنین در برابر مشت آهنین

سستی گنبد آهنین در برابر مشت آهنین
این وعده خداوند است در آیه ۱۴ سوره برائت؛ که عذاب دشمنان اسلام را مشروط به مجاهدت مؤمنان دانسته و سپاه پاسداران انقلاب اقدام به مجاهدتی کم نظیر کرد.

اظهار قدرت پوشالی توسط رژیم صهیونستی در منطقه با حمایت ها وپشتیبانی نظامی استکبار جهانی، باحمله به مردم بی گناه غزه بیش از ۱۹۳ روز می گذرد و هر روز شاهد پرپر شدن کودکان و زنان بی گناه هستیم.

سازمان ملل و شورا امنیت که از نظر حقوقی وظیفه صلح و آرامش جهانی را عهده دار می باشد در این مدت در سکوت محض فرورفته و فارغ از صدور بیانیه در محکومیت اقدام ددمنشانه رژیم صهیونیستی، وحمله به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت مستشاران نظامی ایران،هویت خود را زیر سوال برده است.

مقام عظمای ولایت در سخنرانی روز عید فطر فرمودند: «حمله به کنسولگری به منزله حمله‌ به خاک ایران است و رژیم خبیث در این مورد اشتباه کرد و باید تنبیه شود».

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که گوش به فرمان ولی امر مسلمین است با پیروی از دستور معظم له، در جهت تنبیه متجاوز و با نمایش اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران، با انجام عملیات وعده صادق با حمله به مراکز و پایگاه های نظامی از سد گنبد های آهنین پوشالی گذشتند و توانستند با ایمان و اراده خود هیمنه ی اسرائیل غاصب را در منطقه از بین ببرند.

و این وعده خداوند است در آیه 14 سوره برائت؛که عذاب دشمنان اسلام را مشروط به مجاهدت مؤمنان دانسته و می فرماید:

قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنْصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِينَ

با آنان بجنگید تا خدا آنان را به دست شما عذاب دهد و رسوایشان نماید و شما را بر آنان پیروزی دهد و سینه ها(پرسوز و غم) مردم مؤمن را شفا بخشد.

داود شمس

ارسال نظرات