۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۷۵۵۳۳۲

راهپیمایی سراسری مردم ایران در حمایت از عملیات وعده صادق

راهپیمایی سراسری مردم ایران در حمایت از عملیات وعده صادق
مردم شهرهای مختلف کشور امروز بعد از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی باشکوه، حمایت خود را از عملیات «وعده صادق» و مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، نماز جمعه امروز کشور در حالی در شهرهای مختلف کشور به پایان رسید که نمازگزاران بعد از پایان این فریضه واجب، با برپایی راهپیمایی در اقصی نقاط کشور، حمایت خود را از عملیات وعده صادق اعلام کرده و خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیسیتی نشان دادند.

مردم با شعارهایی از جمله: مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، سپاهی قهرمان تشکر، تشکر و آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل در این راهپیمایی شرکت کردند.

این راهپیمایی در سراسر نقاط کشور با حضور جمعیت عظیم مردم کشورمان برگزار شد.

راهپیمایی نمازگزاران تهرانی

نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری از دانشگاه تهران به سمت میدان انقلاب راهپیمایی کردند.

نمازگزاران با سر دادن شعارهایی مانند «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «سپاهی قهرمان تشکر» حمایت خود را از عملیات وعده صادق اعلام کردند و خشم و انزجار خود را نسبت به جنایت‌های رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی نشان دادند. 

م/راهپمایی سراسری مردم ایران در حمایت از عملیات وعده صادق

مردم قم در حمایت از عملیات «وعده صادق» راهپیمایی کردند

راهپیمایی مردم قم در حمایت از دفاع مشروع نیروهای مسلح ایران مقتدر اسلامی بویژه سپاه عزت‌آفرین، نسبت به پاسخ دندان‌شکن به تجاوز رژیم کودک‌کش صهیونیستی به حریم کنسولگری سفارت ایران اسلامی در کشور سوریه و حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه قهرمان که مقاومت آنان مردم جهان را حیرت‌زده کرده، پس از اقامه نماز جمعه در سراسر استان برگزار شد.

راهپیمایی مردم قم از مصلای قدس به سمت چهارراه شهدا برپا شد و هزاران نفر از اقشار مختلف مردم از زن و مردم و پیر و جوان در حالی که پرچم‌های ایران، فلسطین، حزب الله لبنان و دیگر جبهه‌های مقاومت را در دست داشتند، خوشحالی خود را از پاسخ کوبنده ایران به شرارت‌های رژیم صهیونیستی ابراز کردند.

راهپیمایان علاوه بر تصاویر امام راحل، مقام معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی، تصاویر فرماندهانی از جمله سرلشکر باقری رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح، سردار سلامی فرمانده سپاه هواداران انقلاب اسلامی و سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران را نیز در دست داشتند.

راهپیمایان در شعارهای خود به رژیم اشغالگر قدس متذکر شدند، اگر بار دیگر خطایی مرتکب شوند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پاسخ سخت‌تری به آنان خواهند داد.

مردم ولایتمدار قم در این راهپیمایی ضمن آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل، با اهدای شاخه های گل از اقدام نیروهای نظامی کشور قدردانی کردند.

تعداد بازدید : 0

راهپیمایی ضدصهیونیستی نمازگزاران مشهدی و حمایت از اقدام قاطع سپاه

هزاران نفر از نمازگزاران و اقشار مختلف مردم پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی از عملیات وعده صادق و پاسخ قاطع سپاه پاسداران به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کردند.
 
در این راهپیمایی که ظهر امروز با حضور هزاران نفر از مردان و زنان، جوانان و نوجوانان از باب الجواد و در خیابان های اطراف حرم مطهر برگزار شد، نمازگزاران و مردم مشهد با اعلام حمایت همه‌جانبه از اقدام غیرتمندانه سپاه پاسداران در مجازات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، این حرکت را تحسین‌برانگیز دانستند.
 
حاضران در این تجمع حرکت آمریکای جنایتکار از هر گونه اقدام در حمایت از رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و درباره هر گونه اقدامی در این زمینه هشدار دادند.
م/راهپمایی سراسری مردم ایران در حمایت از عملیات وعده صادق
مردم اصفهان در حمایت از مردم غزه فردا راهپیمایی می‌کنند
راهپیمایی مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات موفق وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جمعه در اصفهان برگزار شد.
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای در خصوص استمرار و تداوم راهپیمایی جمعه‌های خشم و حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق اعلام کرد: رژیمِ سفاک و درنده خویِ صهیونیستی، درمانده و گیج از سیلی محکم و مشتِ آهنین؛ درعمـلیـاتِ مـوفـق پهپادی ـ موشـکی «وعـدۀ صـادق» جمهوری اسلامی ایران درپی پاسخ به تجاوزاتِ نظامیِ مکرر و به تلافیِ خیرهِ سری‌هایِ اخیرِ این رژیمِ خبیث، ددمنش و مستأصل از رویارویی در «طـوفانٌ الاحــرار» روزِجهانیِ قدسِ امسال؛ همچنان ذلیلانه به دنبال فرافکنی و فرار از خفت و خواری و تبعاتِ جبران ناپذیر از این ضرباتِ کاری و شکست‌های مفتضحانۀ پی در پی در سطحِ منطقه و از گروه‌های مقاومت و جمهوری اسلامی ایران؛ زنان و کودکانِ بی‌گناه و بی‌پناه و مردمانِ غیرنظامی غزۀ این باریکۀ «عزّت و شرافت، مقاومت و ایستادگی» را زیر ضرباتِ خصمانۀ چکمه‌های خون آلود و حملاتِ ددمنشانه و وحشیانۀ خود؛ تحتِ سخت‌ترین ظلم‌ها و ستم‌های وصف ناپذیر قرار داده است.
 
نمازگزاران جمعه همچون ماه‌ها و هفته‌های گذشته با اعلام همبستگی بی‌قید و شرط با مردم مظلوم غزه، روز جمعه هفته جاری، پس از نماز جمعه با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات نابخشودنی و تداوم نسل‌کشی رژیم جنایتکار صهیونیستی، و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خواستار توقف ماشین کشتار رژیم جعلی و آتش‌بس فوری در غزه بوده و حمایت خویش را از عملیات غرور آفرین وعده صادق در تنبیه رژیم متجاوز اعلان خواهند کرد.
م/راهپمایی سراسری مردم ایران در حمایت از عملیات وعده صادق
 
راهپیمایی مردم همدان در حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق

راهپیمایی مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان نیز در حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق و دفاع از مردم مظلوم غزه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

در این راهپیمایی مردم همدان با محکوم کردن جنایت‌های بی‌شمار رژیم صهیونیستی و تعدی به کنسولگری ایران عملیات وعده صادق را نشان از ایمان و اقتدار فرزندان ایران عنوان کردند و با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا خواستار توقف حملات به غزه شدند.

م/راهپمایی سراسری مردم ایران در حمایت از عملیات وعده صادق

راهپیمایی مردم تبریز در حمایت از مردم غزه و عملیات تنبیهی وعده صادق

مردم تبریز در این راهپیمایی با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و پرچم فلسطین با مشت‌های گره کرده، فریاد الله اکبر، لا اله الا الله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه و سپاه انقلابی تشکر تشکر سر دادند.

هم‌چنین نمازگزاران غیور تبریز با سر دادن شعارهایی، "مرگ بر اسرائیل، یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا، مرگ بر صهیونیست، خیبر خیبر یا صهیون" از مردم مظلوم غزه حمایت کردند.

ارسال نظرات