۲۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۱۰۰۹۰۱
در گفت و گو با رسا تشریح شد؛

جزئیات برنامه های سفر پنج روزه آیت‌الله نوری همدانی به تانزانیا

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله‌ نوری همدانی بنا به دعوت جمعی از علمای تانزانیای روز یکشنبه عازم این کشور می شود.
آيت الله حسين نوري همداني
حجت الاسلام محمدحسین شمس مسؤول دفاتر استان های حضرت آیت‌الله‌ نوری همدانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از سفر این مرجع تقلید به کشور تانزانیا خبر داد.

وی ابراز داشت: حضرت آیت‌الله‌ نوری همدانی بنا به دعوت رهبر شیعیان و علمای شیعه و سنی کشور تانزانیا به این کشور سفر می کند.

حجت الاسلام شمس با بیان اینکه سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به تانزانیا 5 روزه خواهد بود، گفت: این مرجع تقلید به همراه هیاتی، روز یک شنبه از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) تهران عازم کشور تانزانیا خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه استقبال رسمی از حضرت آیت الله نوری همدانی نیز روز یک شنبه ساعت 17 با حضور مقامات رسمی کشور تانزانیا و علما و روحانیان برجسته این کشور در دارالسلام برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شمس با اشاره به دیگر برنامه های حضرت آیت الله نوری همدانی در سفر به کشور تانزانیا، ابراز داشت: ایشان روز دوشنبه با علمای شیعه و سنی سراسر این کشور دیدار و در جمع آنان سخنرانی خواهند کرد.

وی ادامه داد: این مرجع تقلید برنامه های دیگری نیز در کشور تانزانیا خواهند داشت و همچنین علما و شیعیان کشور سودان نیز از ایشان دعوت کرده اند که  با توجه به فشردگی برنامه های حضرت آیت الله نوری همدانی بعید است که این برنامه انجام شود. /924/ت301/ج
ارسال نظرات