۰۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۰۱۰۴۷
مدیر کل ارشاد مازندران:

اصلاح الگوی مصرف زمینه ساز تحقق واقعی شعار جهاد اقتصادی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تأکید براین که جهاد اقتصادی تنها با شعار عملیاتی نمی شود، گفت: قناعت و اصلاح الگوی مصرف زمینه ساز تحقق واقعی شعار جهاد اقتصادی است.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران
حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «جهاد اقتصادی» گفت: با اجرای برنامه های تحول آفرین می توان زمینه تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب را محقق کرد.

وی، نامگذاری هر ساله رهبر معظم انقلاب اسلامی را سبب توسعه و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف دانست و افزود: نامگذاری شعارهای مختلف در هرسال از سوی رهبر معظم انقلاب مبین تدبیر، دوراندیشی و ریشه در نگاه واقع بینانه و کارشناسانه ایشان داشته که باید به آن جامه عمل بپوشانیم. 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که مقام معظم رهبری با طرح این تفکر جهادی وظیفه و تکلیف شرعی برای همه اقشار مختلف مردم ایجاد کردند، تصریح کرد: همه کارگزاران نظام اسلامی باید برای تحقق این شعار تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی با تأکید براین که جهاد اقتصادی تنها با شعار عملیاتی نمی شود، گفت: قناعت و اصلاح الگوی مصرف زمینه ساز تحقق واقعی شعار جهاد اقتصادی است.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که جهاد اقتصادی سبب جهش و تحول اقتصادی در کشور می شود، افزود: برای رسیدن به جهاد اقتصادی باید همه مسؤلان و مردم همکاری کنند و نباید تصور کنیم متولی این عرصه فقط سازمان های اقتصادی هستند. 

وی تحریم اقتصادی را یکی از مهم ترین حربه های چند سال اخیر دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به رغم تحریم هایی که از سوی دشمنان صورت گرفته، توانسته، مسیر پیشرفت و توسعه را بپیماید لذا باید زمینه لازم را در راستای تحقق شعار جهاد اقتصادی فراهم کنیم.

حجت الاسلام ابراهیمی، جهاد اقتصادی را سبب مستحکم شدن پایه های اقتصادی کشور دانست و گفت: با تحقق منویات مقام معظم رهبری در این خصوص دشمنان دیگر توان مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نخواهند داشت.

وی با بیان این که رهنمود سال جدید رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال جهاد اقتصادی آینده ای روشن را برای کشور مان رقم خواهد زد، ادامه داد: پیام نوروزی معظم له از اهمیت بالایی برخوردار بوده و اجرایی شدن آن وظیفه همگانی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تأکید براین که باید از هر گونه برخورد شعاری و سطحی از شعار امسال  خودداری کرد، بیان داشت: تحقق عملی این مسأله نیازمند عزم ملی است.

وی با اشاره به این که نظام سلطه در سه دهه اخیر همه تلاش خود را در عرصه اقتصادی برای ضربه زدن به ایران اسلامی صرف کرد، گفت: اما عبور ملت ایران از مرزهای اقتصادی زمینه ساز خنثی شدن تحریم های دشمنان علیه ایران شد./950/ت302/ص
ارسال نظرات