۱۲ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۰۱۱۴۷
امام جمعه نکا:

تحقق واقعی جهاد اقتصادی نیازمند همت و کار مضاعف است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا تحقق واقعی جهاد اقتصادی را نیازمند همت و کار مضاعف دانست و خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر تحول اقتصادی نظام اسلامی را سعادتمند خواهد کرد.
حجت الاسلام محمد باقر محمدي لائيني  امام جمعه نکا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکا در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت 12 فروردین افزود: روز دوازدهم فروردین رویداد بزرگ و انتخاب احسن و الگوی مناسب برای آزادگان عالم است.

خطیب جمعه نکا بابیان این که دوازدهم فروردین ماه نباید تنها در نام خلاصه شود بیان داشت: روزی که انقلاب اسلامی براساس معیارهای مردم و عدالت همه جانبه باشد، آن روز، روز جمهوری اسلامی است و باید در تحقق این امر تلاش شود.

حجت الاسلام محمدی لایینی، دوازدهم فروردین را از بزرگ‌ترین و ارزشمندترین روز در تاریخ انقلاب دانست و ادامه داد: برگزاری همه پرسی تاریخی در این روز مشروعیت جهانی به این انقلاب بخشید.

امام جمعه نکا با بیان این که نگاه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی به این نظام نگاهی فرا ملی و منطقه ای به به وسعت جهان است خاطر نشان کرد: انقلاب ما یک اتفاق ساده نبوده و  به همین دلیل نیز باید بر غنای این الگوی مبارزاتی در جهان بیفزاییم.

حجت الاسلام محمدی لایینی با گرامیداشت سال جهاد اقتصادی تصریح کرد: سال گذشته با شعار همت و تلاش مضاعف کارهای مهم و ارزشمندی در جامعه اتفاق افتاد که این تلاش و همت مضاعف باید در همه شرایط و زمان ها مورد توجه ما باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: در سال جهاد اقتصادی نیز باید با ایجاد حرکت جهشی در راستای جهاد اقتصادی حرکت کنیم تا رهنمودهای امسال رهبر معظم انقلاب اسلامب جامه عمل پوشانده شود.

وی ادامه داد: حرکت معمولی نمی تواند خلاء اقتصادی را پر کند و در این راستا نیازمند عزم همه جانبه دولت، مسؤولان و مردم هستیم.

خطیب جمعه نکا در ادامه با گرامیداشت 14 فروردین روز جهانی کتاب کودک اظهار داشت: تربیت فرزندان باید در برهه از زمان مورد توجه والدین باشد تا براساس آموزه های دینی و اسلامی تربیت یابند.

وی با گرامیداشت هفته سلامت گفت: جامعه امروز ما نیازمند سلامت اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، امنیتی و فرهنگی  است و سلامت جسم برای بهینه بودن آن کفایت نمی کند و همه ما باید در جهت تامین امنیت همه جانبه جامعه تلاش کنیم./950/پ202/ص

ارسال نظرات