۲۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۹۲۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

تقویت روح انتظار در جامعه اسلامی ضروری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، تقویت مهدویت و روح انتظار در جامعه اسلامی را یک ضرورت مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: برای رسیدن به جامعه ای ایده آل مهدوی باید مبانی و اصول اولیه این فرهنگ اصیل را درجامعه تقویت کنیم.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در جمع کارکنان واحد آموزش و پژوهش این اداره کل در بابل، شناخت جامعه با معارف مهدوی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: اگر اقشار مختلف با این مفاهیم اصیل آشنا شوند، آنگاه می توانیم مبانی مهدویت را در سطح جامعه تعمیق دهیم.

وی، تقویت مهدویت و روح انتظار در جامعه اسلامی را یک ضرورت مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: برای رسیدن به جامعه ای ایده آل مهدوی باید مبانی و اصول اولیه این فرهنگ اصیل را در جامعه تقویت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، فراگیری معارف مهدوی را رمز سعادت و تعالی جوامع بشری دانست و تأکید کرد: همه باید تلاش کنند تا این فرهنگ اصیل دینی در سطوح مختلف جامعه نهادینه شود.

حجت الاسلام شکریان، معارف مهدوی را سد محکمی در برابر انحراف ها دانست و تصریح کرد: اگر بتوانیم معارف و اندیشه های مهدوی را درجامعه تعمیق بخشیم، به راحتی می توان توطئه‌ها و هجمه‌های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی را خنثی کرد.

وی در ادامه سخنان خود برگزاری دوره‌های آموزشی مهدویت در سطح جامعه را ضروری خواند و بیان داشت: جامعه امروز ما نیازمند آشنایی بیشتر با معارف و اندیشه های مهدویت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با معارف مهدویت سال گذشته در استان‌ ادامه داد: این دوره‌های آموزشی امسال نیز باید در میان کارمندان دولت برگزار شود.

حجت الاسلام شکریان به تلاش دشمنان نظام اسلامی در حمایت و تقویت فرقه‌های انحرافی اشاره کرد و گفت: امروز نظام سلطه همه سرمایه‌گذاری خود را در جهت گسترش فرقه‌های ضاله در سطح جامعه به کار گرفته است.

وی، آموزش را بهترین راه برای مقابله با توطئه‌های گروه های انحرافی در سطح جامعه دانست و تصریح کرد: امروز همه تلاش فرقه‌های انحرافی تضعیف باورهای دینی نسل جوان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر این که فعالیت‌های پژوهشی پیرامون فرقه های ضاله و انحرافی دراستان باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: پژوهش دراین عرصه یک ضرورت است و باید با همکاری نهاد های مختلف تقویت شود.

حجت الاسلام شکریان در پایان خواستار برنامه ریزی پیرامون برگزاری هر چه باشکوه تر کنگره ملی علامه سعیدالعلما و ملا محمد اشرفی، کنگره مهدویت و پژوهش دینی شد./950/پ202/س
ارسال نظرات