۲۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۱۰۲۲۲۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

جامعه امروز شناخت مناسبی از مهدویت و انتظار ندارد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران اظهار داشت: متأسفانه جامعه امروز شناخت مناسبی از مهدویت و انتظار ندارند.
حجت الاسلام ناصر شکريان، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران روز گذشته در جمع کارکنان بخش آموزش و پژوهش این اداره کل، توجه به آموزش معارف مهدویت در میان کارکنان دستگاه های اجرایی را ضروری دانست و گفت: در سال جدید باید دوره های آموزشی آشنایی با معارف و اندیشه های والای مهدوی با جدیت بیشتری در سطح استان برگزار شود.

وی با بیان این که در خصوص مباحث مربوط به مهدویت سرفصل جداگانه ای در مقوله آموزش داریم، خاطرنشان کرد: مجوز برگزاری دوره آموزشی حکومت مهدوی و وظایف منتظران به مدت بیست ساعت از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور گرفته شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از آمادگی این سازمان برای برگزاری دوره های آموزش مهدویت برای کارکنان نهادهای دولتی مازندران خبر داد و بیان داشت: مجوز برگزاری این دوره ها سال گذشته به همه دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شد.

حجت الاسلام شکریان ادامه داد: همه اساتید این دوره های آموزشی از بنیاد مهدویت قم هستند و مهم ترین مطالب مربوط به مهدویت و انتظار را برای شرکت کنندگان بیان می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که متأسفانه جامعه امروز شناخت مناسبی از مهدویت و انتظار ندارند، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی معارف مهدوی می تواند زمینه نهادینه شدن اندیشه های انتظار را در سطح جامعه فراهم کند.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری کنگره گفتمان مهدویت در مازندران اشاره کرد و گفت:  غرب و مهدویت، آسیب شناسی مهدویت، ویژگی های عصر ظهور را از جمله مهم ترین محورهای کنگره گفتمان مهدویت مازندران است.

حجت الاسلام شکریان، آخرین ارسال آثار مقاله به دبیرخانه کنگره را 15 اردیبهشت ماه امسال اعلام کرد و ادامه داد: علاقه مندان باید مقالات خود را به صورت چکیده همراه با مقدمه، متن اصلی، نتیجه گیری و فهرست حداکثر در20 صفحه تایپ شده به همراه سی دی مقاله به آدرس دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که امروز دستگاه های دینی و فرهنگی وظیفه سنگینی در گسترش اندیشه انتظار درجامعه برعهده دارند، ادامه داد: باید دوره های آموزشی آشنایی با اندیشه های مهدوی از سوی نهادهای دولتی در سطح کشور به طور جدی دنبال شود./950/پ202/ص
ارسال نظرات