۲۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۱۰۲۳۶۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

جامعه امروز برای رسیدن به حیات طیبه باید به حضرت به زهرا اقتدا کند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام مرویان با بیان اینکه امروز غرب می کوشد تا بشریت را زندگی پاک جدا کند گفت‌: جامعه امروزی تنها با تأسی از ائمه طاهرین‌(ع) می تواند به زندگی پاک و به تعبیر قرآن حیات طیبه دست یابد.
بهشت بي نشان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد،‌ حجت الاسلام محمود مرویان حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در مراسم سوگورای حضرت فاطمه(س) که در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، به بیان زندگی آن حضرت پرداخت و گفت : زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) تجلی حیات طیبه‌ای است که‌ قرآن کریم به آن اشاره کرده است.

این استاد حوزه علمیه خراسان اظهار داشت‌: با نگاهی گذرا به آیات قرآن کریم در می یابیم که معیارهای حیات طیبه که از جمله آن بلدة طیبة‌ و زریة طیبة است را می‌توان در تمامی زندگی حضرت صدیقه طاهره یافت که از جمله آن نقش پرستاری از پیامبر است.

حجت الاسلام مرویان با تاکید بر این‌که حضرت زهرا‌(س) مصداق کامل اسوه حسنه هستند، افزود: جوامع امروزی اگر به دنبال تعالی روح و روان هستند باید به آن را در زندگی حضرت زهرا بیابند، زیرا درغیر این صورت امام عصر (ع)به عنوان قله اصلاحگری جامعه بشری نمی فرمودند «انّ لی فی ابنت رسول الله اسوة حسنة».

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، با بیان این‌که غرب همه توان خود اعم از شبکه های ماهواره ای، روزنامه ها و اینترنت و دیگر ابزارها را برای تبلیغ و ترویج سبک زندگی غربی مورد استفاده قرار است، ابراز داشت : اساس جامعه بر خانواده بنا شده و بنیان خانواده بر پایه زن و مادر و این در حالی است که جوامع غربی به دنبال کم رنگ کردن این اصل هستند.

گفتنی است، در پایان این مراسم، شاعران و مداحان اهل بیت(ع) به انجام شعرخوانی و عزاداری پرداختند./968/پ202/س
ارسال نظرات