۳۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۰۲۴۵۳

نشریه بصیرت شیعی به انعکاس خبری و تحلیلی قیام بحرین می‌پردازد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی گاهنامه بصیرت شیعی گفت: این نشریه در حوزه انعکاس اخبار شیعیان جهان فعالیت می کند.
بحرين


محمد جعفر جعفری، مسؤول روابط عمومی گاهنامه بصیرت شیعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا بیان داشت: گاهنامه بصیرت شیعی در تلاش است تا اخبار شیعیان جهان و به خصوص شیعیان منطقه جزیرة العرب را انعکاس دهد.

وی بیان داشت: از آنجایی که شیعیان بخش عمده‌ای از جهان اسلام محسوب می‌شوند و با توجه به اهمیت منطقه خاورمیانه که امروز دستخوش تحولات انقلاب مردم مسلمان شده است، انعکاس اخبار در این موضوع از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

مسؤول بخش عربی خبرگزاری ابنا اظهار داشت: این گاهنامه از سال گذشته و همزمان با محرم الحرام در راستای افزایش بصیرت خبری عزاداران منتشر شد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تاکید زیادی بر حفظ وحدت شیعه و سنی دارند که این مطلب را برخی عزاداران درک نکرده اند از این رو ما با انتشار اخبار مربوط به شیعیان و تنگناهایی که شیعه در آن دچار است، سعی می کنیم عزاداران با فضای موجود بیشتر آشنا کنیم تا درک عمیق‌تری از جایگاه خطیر شیعه به دست بیاورند.

وی گفت: گاهنامه بصیرت شیعی در ده روز اول ماه محرم به صورت روزانه چاپ و در هیئات مذهبی قم همچون رزمندگان اسلام، فاطمیون، یا زینب و عاشقان حضرت مهدی(عج) پخش شد.

جعفری خاطرنشان کرد: تحولات بحرین موجب شد تا گاهنامه بصیرت شیعی متمرکز بر رخدادهای کشور بحرین منتشر شود.

وی بیان داشت: بصیرت شیعی در بازده زمانی قیام بحرین تلاش کرده است تا اخباری لحظه به لحظه از قیام بحرین انعکاس دهد و رفتارهای وحشیانه آل سعود و آل خلیفه را در تخریب مساجد، حمله به عزاداران فاطمی و بازداشت و شکنجه را گزارش دهد.

وی گفت: شماره هیجدهم بصیرت شیعی در روز سه شنبه، سی‌ام فروردین منتشر شده است و به واکاوی اقدامات نبیورهای امنیتی بحرین پرداخته است.

مسؤول بخش عربی خبرگزاری ابنا اظهار داشت: شماره های اخیر بصیرت شیعی در نمایشگاه جنایات آل سعود و آل خلیفه که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شده قابل تهیه است. /909/ت303/ع

ارسال نظرات