۳۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۰۲۴۹۳

اختتامیه نمایشگاه آثار هنری طلاب حوزه علمیه خراسان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ اختتامیه نمایشگاه آثار هنری طلاب حوزه علمیه خراسان اول اردیبهشت ماه در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) مشهد برگزار می شود.
اختتامیه نمایشگاه آثار هنری طلاب حوزه علمیه خراسان برگزار می شود
حجت الاسلام محمد رسول رمضانی، مسؤول دفتر فرهنگی حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اظهار داشت: اختتامیه نمایشگاه آثار هنری طلاب حوزه علمیه خراسان با معرفی برترین ها در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) مشهد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی دایر شده است، ابراز داشت: حدود 50 اثر در این نمایشگاه در معرض دید عموم گرفته است که در مراسم اختتامیه از آثار برتر تقدیر می شود.

حجت الاسلام رمضانی به برپایی این نمایشگاه در دوره های گذشته اشاره کرد و یادآور شد: در گذشته نیز نمایشگاهی از آثار هنری برتر طلاب برپا شده بود اما شاهد برگزاری آن به گستردگی این نمایشگاه نبوده است.

وی شناسایی توانمندی‌ ها و استعدادهای فرهنگی هنری جامعه حوزی را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد و بیان داشت: این نمایشگاه از 28 فروردین تا اول اردیبهشت ماه در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) دایر خواهد بود.

مسؤول دفتر فرهنگی حوزه علمیه خراسان خاطر نشان کرد: علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه از ساعت هشت تا سیزده و شانزده تا بیست به مجتمع امام رضا(ع) مراجعه کنند.

گفتنی است، اختتامیه نمایشگاه آثار هنری طلاب حوزه علمیه خراسان هفته آینده برگزار خواهد شد./934/پ202/ص
ارسال نظرات