۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۰۲۸۹۸
مدیر مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی خبر داد؛

استفاده از 350 کارشناس برای پاسخگویی به سوالات دینی

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با اشاره به استفاده از 350 طلبه فاضل حوزه برای پاسخگویی به سوالات گفت: این مرکز روزانه به 10 هزار پرسش پاسخ می‌دهد.
حجت‌الاسلام علي مخدوم


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی مخدوم، مدیر مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با بیان اینکه مرکز پاسخگویی به سوالات دینی به شکل کاملا تخصصی به سؤال ها پاسخ می دهد، گفت: پاسخگویی به سوالات این مرکز به سه روش مکتوب، تلفنی و فضای سایبری انجام می شود.

وی با بیان اینکه این مرکز روزانه به 10 هزار سؤال پاسخ می‌دهد، گفت: بیش از 350 تن از طلاب و فضلای حوزه کار پاسخگویی به سوالات و شبهات را در این مرکز انجام می دهند.

مدیر مرکز پاسخگویی به سوالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: بیش از 6 هزار مورد از پاسخگویی‌ها به صورت تماس‌های تلفنی انجام می شود و 150 خط بدین منظور در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به فعالیت سایت و پورتال این مرکز در فضای مجازی گفت: سؤال ها و شباهت از طریق فضای مجازی نیز دریافت و پاسخ به صورت ایمیل برای افراد ارسال می شود.

حجت الاسلام مخدوم با اشاره به خدمات مشاوره ای مرکز گفت: کار‌شناسان خبره برای این کار انتخاب شده اند و مدیران مربوطه می توانند بر تمامی پاسخگویان نظارت کنند.

وی بیشترین سوالات را مربوط به مسائل اعتقادی و احکام دانست و گفت: تلفن 09640 در سه نوبت آماده پاسخگویی به همه عزیزان است.

وی بیشترین مخاطبان این مرکز را جوانان دانست، و افزود: بالای 70 درصد از مخاطبان این مرکز جوانان هستند و 80 درصد از مخاطبان نیز دارای تحصیلات کارشناسی بوده و یا در مقطع کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستند.

حجت الاسلام مخدوم در خاتمه افزود: مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی از طریق صندوق پستی قم- 197 ـ 37185، تلفن تماس: 09640،فرم ارسال پرسش در سایت پاسخگو ،فرم ارسال پرسش در سایت پرس‌وجو، فرم ارسال پرسش در سایت پرسمان قرآنی ، ایمیل پاسخگو به نشانی porsesh@pasokhgoo.ir پاسخگوی سوالات دینی همه سنین است./919/د102/ع

ارسال نظرات