۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۱۰۳۱۱۵
در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود؛

گردهمایی بزرگ قرآنی امت مسلمان و جامعه قرآنی

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره علوم قرآن وحدیث آستان قدس رضوی گفت: امت مسلمان و جامعه قرآنی در حمایت از بیداری اسلامی در گردهمایی بزرگ قرآنی در حرم مطهر رضوی حضور می‌یابند.
گردهمایی بزرگ قرآنی امت مسلمان و جامعه قرآنی
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مهدی لسانی رییس اداره علوم قرآن وحدیث آستان قدس رضوی اظهار کرد: این مراسم با توجه به نظر مجدد مقام معظم رهبری و فتوا و بیانیه‌های مراجع عظام تقلید برگزار می‌شود، که قاریان بین‌المللی، به قرائت آیات کلام الله خواهند پرداخت.

وی افزود: در این مراسم که به همت معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی و نهادهای قرآنی خراسان رضوی برگزار می‌شود، اساتید قرآن و قاریان ممتاز بین‌المللی هفتم اردیبهشت‌ماه جاری، ساعت 20:30 در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی گردهم می‌آیند، تا حمایت خود را نسبت به کشورهای اسلامی نشان دهند.

رییس اداره علوم قرآن وحدیث آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در این گردهمایی که با عنوان«کرسی تلاوت در جوار عترت» می‌باشد، سازمان‌های تبلیغات خراسان رضوی، فرهنگ و ارشاد توسعه‌ و ترویج فعالیت‌های قرآنی، شبکه قرآن، معاونت فرهنگی شهرداری با یکدیگر همکاری می‌کنند./968/د102/ص
ارسال نظرات