۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۰۳۱۸۸
مسؤول فرهنگی مجتمع آموزش عالی فقه:

اردوی آشنایی باجاذبه های گردشگری ایران برای طلاب جامعه المصطفی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول اداره فرهنگی مجتمع آموزش عالی فقه گفت: همایش پیاده روی خانواده های طلاب جامعه المصطفی العالمیه در قم برگزار می شود.
پياده روي


حجت الاسلام علی اکبر امینی، مسؤول اداره فرهنگی مجتمع آموزش عالی فقه، در نشست خبری با حضور خبرنگاران به تشریح فعالیت های این اداره پرداخت و گفت: علاقه مندان به شرکت در این همایش از دهم تا نوزدهم اردیبهشت ماه برای نام نویسی مهلت دارند.

وی در ادامه افزود: این همایش به صورت گسترده در تاریخ بیست و سوم اردیبهشت ماه از جامعة العلوم تا بوستان غدیر برگزار می شود و جوایزی همچون دوچرخه، لباس ورزشی، کفش ورزشی و مانند آن به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا می شود.

مسؤول اداره فرهنگی مجتمع آموزش عالی فقه با اشاره به فعالیت های این اداره در بخش تربیت بدنی اظهار داشت: برگزاری مسابقات والیبال، فوتسال و امکان استفاده از استخر برای طلاب، بخشی از برنامه های ورزشی این مجتمع است.

وی خاطر نشان کرد: ما در بخش تربیت بدنی به دنبال قهرمان پروری نیستیم، بلکه در صدد استفاده طلاب از امکانات و ظرفیت های ورزشی و انس بیشتر آنان با ورزش هستیم، اگر چه تیم فوتسال و والیبال مجتمع در مسابقات جامعه المصطفی دارای مقام هستند.

حجت الاسلام امینی ایرانگردی را یکی دیگر از فعالیت های این اداره ذکر کرد و گفت: با دستور رییس جامعه المصطفی العالمیه، اردوهای آشنایی با ایران و جاذبه های گردشگری ایران در شهرهای اصفهان و شیراز برگزار شده است./919/پ202/ع

ارسال نظرات